U novoj epIzodi američke TV serije "Gypsy Brides US" upoznajemo devojku, Romkinju koja se zove Meri i njene roditelje Li En i Džoa. Meri tvrdi da se njeni roditelji stalno svađaju oko njenog odgoja - majka želi da se sledi romski način života, dok njen otac smatra da dete treba odgajati izvan romske zajednice, piše The Sun.
"Puno se svađaju oko toga. Moja majka želi da čistim i imam decu i brinem se o njima. Moj tata želi da postanem spisateljica jer stvarno volim da pišem", ispričala je Meri. No, napetost između para samo je rasla, pogotovo jer se bližio devojčicin deveti rođendan, za koji je njena majka organizovala zabavu.
Porodica iz Filadelfije bila je uzbuđena zbog proslave, ali sve iz različitih razloga. Za razliku od Meri i njenog oca, mama Li En se zaista radovala zabavi kako bi njena ćerka mogla da pronađe potencijalne buduće muževe. "Moramo da napravimo žurku kako bi ona upoznala buduće muževe. Znate, ovo je za njihove porodice, da malo skeniraju moju ćerku", kaže Li En i nastavlja.
"Moj muž misli da je naša kultura šala. Koja je razlika između 14 ili 40 godina? Ona mora da nastavi tradiciju. Ako bude čekala duže od 18, više neće biti tražena. Tako se to radi", rekla je ona.
U svađi sa Džoom, koji misli da će njegova ćerka protraćiti život ako sledi tradicionalne romske norme, majka je rekla: „Nije gubitak života kada odgajaš decu i brineš o svom domu”. Međutim, muž je ostao pri svojoj reči i uzvratio: „Ona neće imati decu sa 14 godina. To je ludo. To je ludo. Da 14-godišnjaka ima bebu?! Nema šanse.
Zabavno je devojkama, proklet bio, ali neću dozvoliti da je okružuju i maltretiraju momci. Muškarac je muškarac, a ona je devojčica od 9 godina, to neću tolerisati“, rekao je Džo. Ali za Li En ova zabava je bila više od proslave rođendana njene ćerke, ona je takođe pokušala da uspostavi bolji odnos sa svojom romskom porodicom, s obzirom da Džo nije Rom. Ali uprkos njenim naporima, niko se sa njene strane porodice nije pojavio na zabavi. „Nisam više Romkinja“, ljutito je rekla uvređena Li En.
Video je pregledan više od 5,3 miliona puta na Jutjubu.
BONUS VIDEO