Marketing, marketing, marketing. Uvek je prisutan, nikada ne spava i konstantno nas opominje da (ukoliko već nismo) kupimo određeni proizvod/uslugu.
Hejli Bieber i Kendal Džener su hodajuće reklame, kako jedna njihova paparaco slika iznosi nekoliko stotina hiljada dolara a dizajnerske kuće sarađuju sa njihovim stilistima u cilju da se njihovi modni komadi spontano prezentuju kroz svakodnevni život najpraćenijih devojaka na svetu.
Sada smo otključali novi nivo plasmana!

Ringo Chiu / Zuma Press / Profimedia

RONALD MARTINEZ / Getty images / Profimedia

Ringo Chiu / Zuma Press / Profimedia
Devojke su, naravno besprekorno stilizovane, prošle nedelje kada su sa drugaricama bile na utakmici Lejkersa, a u prvom planu su bili – njihovi brendovi. Naime, Kendal je sa sobom ponela brendiranu čašu sa pićem na kojoj je stajao natpis 818 – deo imena njenog ,,Drink 818" biznisa koji se bavi proizvodnjom tekile. Čašu maltene nije ispuštala iz ruke pa je jasno možemo videti na skoro svim paparaco fotkama sa utakmice – a da li je u njoj bila tekila ili voda potpuno je nebitno. Bitan je ,,brending".
Hejli je to uradila malo suptilnije, te je tek u jednom momentu izvadila svoje ,,Rhode" balzam za usne i nanela ga, da bi ga zatim vratila u torbicu. Međutim par sekundi je bilo dovoljno da se ovaj momenat ovekoveči – i proda ovaj (već najprodavaniji) proizvod u enormnim količinama, prenosi Journal.rs.
Svi se sećamo i kako je Rijana u muzičkom delu ,,Superbowl-a" prošle godine u jednom momentu izvadila ,,Fenty Beauty" proizvod i popravila šminku – a ovo je bio najgledanije poluvreme u istoriji ovog događaja. Sve i da vam matematika nije jača strana – jasan vam je epilog.
Svaka prilika za reklamu se mora iskoristiti
Čak i kada vam se proizvod dobro prodaje, čak i kada mislite da je banalno – reklame nikad dosta. Marketing stručnjaci se vode starom poslovicom da “od viška glava ne boli”, te koriste svaku priliku za izloženost, pa bila to i sedišta blizu terena na utakmici Lejkersa.
Bonus video: