Ako želite da vam neko priđe u kafiću ili na nekom društvenom događaju, možda je rešenje jednostavnije nego što mislite. TikTok se užario zbog novog trika zvanog "lepljive oči", a korisnici tvrde – ovo stvarno deluje.
Ovu viralnu tehniku flerta predstavila je influenserka Čelsi Anderson, koja ju je nazvala jednim od svojih najmoćnijih trikova. Njen video pregledan je više od 6,8 miliona puta, a mnogi su već isprobali metodu i kunu se u njenu učinkovitost.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

BAJADERA BOMBICE Omiljeni desert na drugačiji način, prste da poližete

SARME IZ RERNE Slasne i preukusne, postaće vaš novi omiljeni način spremanja

CRVENI ROLAT Neodoljivo predjelo koje prvo nestane sa slavske trpeze, a ukusa koji priča priče
Kako funkcioniše trik "lepljivih očiju"
Prema Čelsinoj teoriji, sve kreće od kontakta očima. Prvo uspostavite pogled s osobom koja vam se sviđa, a zatim skrenete pogled kao da ste uhvaćeni na delu. To će kod druge osobe izazvati znatiželju i prvi korak privlačnosti.
No, prava čarolija događa se pri drugom pogledu.
- Kad se vaši pogledi ponovo sretnu, ovaj put ne skrećite pogled. Pustite njih da prvi odustanu - objašnjava Anderson.
Ovo, tvrdi, potvrđuje osobi da ste je stvarno gledali i tada nastupa finalna faza – igra nedostižnosti.
- Nakon što skrenete pogled drugi put, više ih nikada ne gledate. U roku od 45 sekundi, biće tačno ispred vas, kao da ste ih telepatski pozvali - tvrdi influenserka.
Iako zvuči kao trik iz romantične komedije, Čelsi kaže da metoda funkcioniše čak i kada je nesvesno koristi.
Ljubavni trik koji je podelio internet
Mnogi su se u komentarima složili da ova tehnika stvarno pali.
- Ovo mi je donelo prvog dečka! - napisala je jedna korisnica.
- Muškarci ne primećuju suptilne znakove flerta, ali prodoran kontakt očima im je ogroman znak - dodao je drugi.
Međutim, neki nisu bili tako uvereni.
- 90 posto ovoga uspeva samo zato što si jako lepa - napisao je skeptični korisnik.
- Probala sam ovo na koncertu, a pevač nije došao do mene. Ne verujem u ovo - našalila se jedna korisnica.
Video: