Australijanac Šon Feres i njegova partnerka Bruk krenuli su na aerodrom na Gold Coast uzbuđeni zbog putovanja na Bali. Međutim, ono što je trebao biti odmor iz snova ubrzo se pretvorilo u noćnu moru kad je osoblje aviokompanije Virgin Australia odbilo da ih ukrca zbog mrlje od kafe na Brukinom pasošu, piše Unilad.
Osoblje je tvrdilo da je pasoš "nečitljiv", ali da par može uzeti kasniji let bez dodatnih troškova dok oni sređuju problem. Rečeno im je da nazovu korisničku podršku kompanije kako bi promenili let, a Feres tvrdi da je osoblje naznačilo da se nisu pojavili na letu za koji im je odbijen ulazak.
Karte za sve letove sledećeg dana te aviokompanije bile su rasprodate pa su na kraju morali da potroše 3.000 australijskih dolara (1.845 evra) kako bi kupili karte za let kompanijom Jetstar i krenuli u 5:50 ujutru sledećeg dana.
Prošli kontrolu s istim pasošem
"Zanimljivo, Jetstar nije imao problema sa pasošem, baš kao ni 100 drugih letova na kojima smo bili. Sleteli smo na Bali, prošli e-prolaz s njenim pasošem bez ikakvih problema", objasnio je Šon.
"Iznenađuje me da se 25 godina nakon izuma interneta - u doba u kojem čak i telefon od 500 dolara ima napredno prepoznavanje lica - još uvek oslanjamo na krhki komad papira da bismo napustili zemlju", zaključio je.
Iz kompanije tvrde da je mrlja prekrila broj pasoša i mesto rođenja. Dodali su i kako su im prebacili novac za let pošto na kraju nisu rezervisali karte za sledeći let.
Bonus video: