Njegove oštre crte lica uz glumačko umeće obezbedile su mu u Holivudu uloge ćutljivih, surovih muškaraca i kao takvog ga je upoznao ceo svet, ali šarmantni Mads Mikelsen je, kada se kamere isključe, sasvim običan čovek.
Mads Mikelsen može da odigra sve, njegovi likovi imaju dubinu i kad je nemaju, ume da bude veći od uloge, od filma, a iako su njegove kompleksne, turobne ličnosti češće intelektualci u poslednjim godinama, ko bi odoleo da bude gengsta u mladosti.
Na slici Mads kao Toni kojeg je igrao u prva dva dela N. Vinding Refnove trilogije "Pušer", baš malo sposobni i baš malo pametni diler u gorkim četvrtima Kopenhagena, simpatične i čak smešne tetovaže na ćelavom mu temenu koja kaže "Respect" budući da se radi o momku kog apsolutno niko ne poštuje. Nešto kao tattoo Ostroga na uglednom kriminalcu, kineska slova na nekome ko ne zna kineski, niti zna šta mu piše na telu ili išaran rukav na nekome ko zapravo ima mozga. No, sve se to uklapa u lik, a lik je i te kako vredan da postane centar jednog filma, što je u drugom delu i postao.
Kad smo samo pomisili da niko osim Hopkinsa ne bi mogao da zameni Hanibala, pojavio se Mikelsen, surovi negativac, ljudožder, hladni ubica kog svi zavole, u kog se žene zaljube, i svaka ga poželi za sebe, bez obzira na posledice, baš kao psihijatrica u istoimenoj seriji.
U mladosti je trenirao gimnastiku, hteo da se bavi i atletikom, ali je onda upisao baletsku akademiju u Švedskoj. Tokom godina igranja, upoznao je svoju suprugu. Bio je profesionalni igrač skoro celu deceniju, dok nije napustio tu profesiju da bi se posvetio izučavanju drame i glume i opredelio za glumu.
Ovako to izgleda u njegovoj Kan Kan izvedbi.