Jasno je da je sada doba digitalne tehnologije i društvenim mreža, pa samim tim i ova činjenica da niko nije ništa čudno ovde primetio i nije toliko čudno.
Mlada i lepa devojka azijskog porekla postala je apsolutni hit na društrvenim mrežama, doslovno je prati više od 140.000 ljudi.
Ona na svom profilu predstavlja sebe kao veoma talentovanom za pevanje, ples i modu. Uvek nosi trendi "krpice" i na svakoj slici ona izgleda savršeno.
Ipak otkriveno je da Rouz ipak nije čovek nego izmišljen, virtuelni lik.
Ona je toliko realno urađena da je zaista teško primetiti da nije čovek – posebno što danas na Instagramu svi toliko sređuju fotografije, da se gubi granica između realnosti i virtuelnog.
Elem, prema navodima kompanije koja ju je stvorila, Rouzi je "mešavina stvarne osobe, veštačke inteligencije i robota", a kompaniji donosi više milijardi dolara zarade.
- Ona je sposobna da radi sve što ljudi ne mogu… u najljudskijem obliku - kaže Sidus Studio Iks na svojoj internet stranici.
Rouzi, tj. njen virtuelni lik, postoji od 2020. godine i do sada je sklopila ugovore sa brojnim brendovima koje reklamira, učestvovala je na virtuelnim modnim revijama, pa je čak i objavila dva singla.