Jasno je da je sada doba digitalne tehnologije i društvenim mreža, pa samim tim i ova činjenica da niko nije ništa čudno ovde primetio i nije toliko čudno.
Mlada i lepa devojka azijskog porekla postala je apsolutni hit na društrvenim mrežama, doslovno je prati više od 140.000 ljudi.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

BAKLAVA ČIZKEJK Fenomenalna poslastica od koje će vam poći voda na usta, za sve prilike

AJMOKAC SA SPANAĆEM I PILETINOM Rapsodija ukusa u svakom zalogaju, za ručak koji se pamti

NEODOLJIVI KOLAČ SA PISTAĆIMA Osvežavajući desert kao osmišljen za proleće, bićete oduševljeni
Ona na svom profilu predstavlja sebe kao veoma talentovanom za pevanje, ples i modu. Uvek nosi trendi "krpice" i na svakoj slici ona izgleda savršeno.
Ipak otkriveno je da Rouz ipak nije čovek nego izmišljen, virtuelni lik.
Ona je toliko realno urađena da je zaista teško primetiti da nije čovek – posebno što danas na Instagramu svi toliko sređuju fotografije, da se gubi granica između realnosti i virtuelnog.
Elem, prema navodima kompanije koja ju je stvorila, Rouzi je "mešavina stvarne osobe, veštačke inteligencije i robota", a kompaniji donosi više milijardi dolara zarade.
- Ona je sposobna da radi sve što ljudi ne mogu… u najljudskijem obliku - kaže Sidus Studio Iks na svojoj internet stranici.
Rouzi, tj. njen virtuelni lik, postoji od 2020. godine i do sada je sklopila ugovore sa brojnim brendovima koje reklamira, učestvovala je na virtuelnim modnim revijama, pa je čak i objavila dva singla.