Ostavljajući iza sebe posao u vazdušnom saobraćaju, samohrana majka desetogodišnjeg sina i šestogodišnje ćerke radila je naporno da obezbedi svoju dozvolu za kamion. Svoju karijeru vozača kamiona započela je vozeći kamion sa nagibnim ležištem - pomerajući teške predmete, od bagera do "valjkastih" kontejnera, širom Sidneja.
Dok je Bri rutinski obilazila gradilišta, bila je na udaru seksističkih komentara.
- Biti na gradilištima je bilo zaista teško. Muškarci bi zviždali i zavijali kao vukovi sve vreme - napominje Bri.
Nova u vožnji, ponekad bi napravila greške, greške koje su se pripisivale tome što je žena, a ne njenom statusu početnika.
- Kao da ne znaš šta radiš jer si devojka. To je trenutna pretpostavka. Ako muškarac naleti kamionom na zid, reći će: "Jadnik, bio je tako umoran". Kada devojka to uradi, reći će: "Vidiš, zato devojke ne bi trebalo da voze" - priča za "7Life".
Tako je Bri ušla u industriju otpada, vozeći poluprikolicu za prevoz smeća po Sidneju, iako je bila osporavana kao žena.
Rečeno da nikada neće izdržati u industriji otpada, uprkos tome što je napredovala za 12 meseci koliko je radila.
- Hodate okolo u gumenim čizmama, do kolena u ljudskom otpadu. Prihvatila sam taj posao jer su mi dali poluprikolicu i apsolutno mi se dopao. Dvanaest meseci je solidno vreme za nekoga ko "neće potrajati".
Bri kaže da bi ostala u industriji otpada, ali je njena dozvola za kamion nadograđena, što joj je omogućilo da vozi veće kamione sa dvostrukom prikolicom. Ona sada vuče 26-metarske B-dvojke po Sidneju, seleći opšti teret i rashlađenu hranu - i voli to, uprkos radnom vremenu od 12 do 14 sati.
- Kada sam krenula u vožnju kamionom, mislila sam da ću biti međudržavni vozač, da vozim od istoka ka zapadu. Četiri godine kasnije, samo putujem po Sidneju vozeći zaista velike kamione. Sviđa mi se. Volim izazov. Sviđa mi se činjenica da je Sidnej tako izazovno mesto za vožnju, posebno u tako velikom vozilu - objašnjava Bri.
I što je veća oprema, čini se da je poštovanje veće, za šest meseci koliko je vozila B-dvojke, kaže da nikada nije iskusila seksizam u sadašnjoj kompaniji.
- Kompanija u kojoj trenutno radim je ogromna kompanija i svi žele da vam pomognu i vide kako uspevate, to je fantastično.
Mama je stekla više od 26.000 pratilaca na "TikTok-u" nakon što je objavila video-zapise o tome kakav je život u kamionu.
- Koristim ga da pokažem da su žene jednako sposobne da urade sve što muškarac može, a mi možemo da stignemo sve do vrha. Od kada koristim "TikTok", povezala sam se sa drugim ženama u muškim industrijama, od transporta do betoniranja i rudarstva To je odlična platforma za dopiranje i upoznavanje sa ljudima - govori Bri.
Bri takođe deli neke od komentara koje je dobila kao vozač kamiona.
- Nema šanse da devojka poput tebe vozi kamion - pisali su joj.
- Ja ne pristajem opštem "ženskom izgledu vozača kamiona". Kada sam van posla i kažem ljudima šta radim, oni mi ne veruju.
Zbog dugih i iscrpljujućih sati, Bri se oslanja na svoje roditelje da joj pomognu u čuvanju dece.
- Moja mama je moj najbolji prijatelj i bez nje apsolutno ne bih bila tu gde sam sada.Oni tako podržavaju moj posao i tako su ponosni što imam ćerku koja radi ovako nešto. Oni samo misle da je to fantastično.
Bri kaže da je "pravo žongliranje" brinuti se o svojoj deci u kombinaciji sa dugim radnim satima.
Ali sa svojim poslom, mama je mogla da izdržava svoju porodicu, zarađujući šestocifrenu platu. Ona se nada da će, deljenjem svojih iskustava, više žena privući da uđu u industriju.
- Ne postoji ništa što čovek može da uradi što ja ne mogu, apsolutno ništa. Morala sam zaista naporno da radim da bih mogla da dokažem da mogu da uradim sve što svaki muškarac može. Stvarno mislim da žene to moraju da znaju, to možete učiniti u muškoj industriji. Zašto ne dođete i uradite ovo, bićete više plaćene, oči su vam otvorene za potpuno drugi svet - poručila je Bri.