Glumica (53) izgledala je sofisticirano u blejzeru sa odgovarajućom asimetričnom suknjom u obliku vodopada, a usput je ugrabila gong za najbolju glumicu za svoju ulogu u filmu "Tar".
Izabrala je i belu košulju koja je ostala delimično otkopčana kako bi se dobio efekat opuštenog izgleda, a na sve to je dodala par crnih kožnih čizama do butina. Kejt je oblikovala svoju plavu kosu u elegantan ispravljeni bob i odlučila se za blistavu paletu šminke kako bi upotpunila svoj izgled.
88. Nagrada Kruga njujorških filmskih kritičara odlikovala je najbolje filmove iz prošle godine po izboru grupe kritičara.
Kejtina filmska psihološka drama, "Tar", takođe je osvojila prestižnu nagradu za najbolji film te večeri.
To dolazi nakon što su Kejt i Mišel Jeo otkrile da su obe njihove uloge u filmu "Tar" i "Sve svuda odjednom" su prvobitno napisane za muškarce. Žene, koje su dobile Oskara za svoje glavne uloge u filmovima, otkrile su to tokom razgovora jedna sa drugom u okviru serije Variety-ja "Glumci o glumcima".
- U početku su ulogu napisali za muškarca - otkrila je Mišel (60), koja je igrala vlasnicu perionice koja skače kroz različite univerzume u filmu koji je hvaljen od strane kritike.
Kejt koja igra dirigenta orkestra čija prošlost je proganja u Taru, tada je otkrila da je njena uloga u filmu takođe prvobitno bila namenjena muškarcu.
- Smešno je što kažete da je Evelin u "Sve svuda i sve odjednom" prvobitno napisana za muškarca. Kada je Tod Fild razmišljao o tome, Tar je prvobitno bila muška uloga. Pošto je film meditacija o moći, imali biste mnogo manje nijansirano ispitivanje toga. Razumemo kako izgleda korupcija muške moći, ali moramo da raspakujemo šta je moć sama – ispričala je Kejt Blanšet.
NajŽena.rs je i na Viberu, pridružite se našoj zajednici, a sada možete da preuzmete i STIKERE!
BONUS VIDEO