Pićoli je dobio nagradu na događaju održanom u dvorani Rojal Albert Hol u Londonu. Ovo je inače drugi put da je Pićoli dobio prestižno priznanje. On je izabran za modnog kreatora godine i 2018, piše City Magazine.
Valentino, brend koji vodi, ostvario je rast prodaje za čak 41 odsto, kao i prihod od 1,36 milijardi evra.
Jedna od ključnih kolekcija koja je privukla kupce generacije Z brendu Valentino je Pićolijeva saradnja sa Institutom za boje Pantone, koja je istakla specijalnu Pink PP nijansu roze boje, koja je u velikoj meri bila prisutna na reviji brenda na kojoj je predstavljena kolekcija za jesen/zimu 2022/23.
U kampanji se pojavila Zendaja, obučena u odeću u varijacijama monohromatske svetle fuksije, koja je opisana kao „ekspresivna manifestacija savremenih kodova Pjerpaola Pićolija“.
Kao oštar kontrast ružičastoj kolekciji, dizajner je lansirao Pink PP #BlackEdition, okrenuvši kolekciju naglavačke, fokusirajući se isključivo na najtamnije boje.
BONUS VIDEO