Nemogućnost održavanja fokusa jedan je od najvećih neprijatelja našeg svakodnevnog života. Ometa nas u kreiranju sadržaja, osmišljavanju koncepata, u pisanju, a pogotovo u administraciji koja je naročito dosadna.
Tada padamo u začarani krug odugovlačenja dnevnih zadataka, a kada konačno uspemo da se fokusiramo, notifikacije na telefonu lako odvuku moje misli u drugom smeru.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

NEODOLJIVI KOLAČ SA PISTAĆIMA Osvežavajući desert kao osmišljen za proleće, bićete oduševljeni

BAKLAVA ČIZKEJK Fenomenalna poslastica od koje će vam poći voda na usta, za sve prilike

AJMOKAC SA SPANAĆEM I PILETINOM Rapsodija ukusa u svakom zalogaju, za ručak koji se pamti

Shutterstock
Vežbanje fokusa, s druge strane, je jako teško. Kako istovremeno moramo da pratimo šta se dešava na društvenim mrežama, taj fokus se još više stanjuje. Dosada je najveći prijatelj kreativnog rada, ali u mozgu koji je naviknut na stalan priliv dopamina iz mobilne zabave, taj osećaj dosade postaje izuzetno neugodan, čak i bolan.
Shvatajući kako bi nam oštar fokus itekako poboljšao život u svakom aspektu, stalno smo u potrazi za metodama kojima mogu da vežbamo fokus. Zato nas je oduševio trend na koji smo naišli na prostranstvima interneta, jer spaja našu ljubav prema šetnji i potrebi za vežbanje fokusa.
Odgovor je ,,Colour Walk".
Šta je ,,Colour Walk"?
Trend obojene šetnje odnosno ‘Colour Walk’ dodaje novu dimenziju vašoj svakodnevnoj šetnji. Idealno bi bilo krenuti u šetnju bez mobilnih uređaja, ali ako vam je teško da se odvojite od njih, svakako ugasite notifikacije kako vas ne bi ometale.
Izaberite boju koju ćete tražiti na svojoj šetnji i broj predmeta i objekata koje morate pronaći u toj boji. Šetnja ne može da se završi dok ne pronađete zadati broj obojenih predmeta.
Tako ćete se istovremeno fokusirati na potragu za svojom specifičnom bojom, vežbaćete fokus i razmrdaćete telo na jedan od najboljih načina. Osim toga, vrlo je lako uključiti ga u dnevnu rutinu, ističe Vogue.
Bonus video: