Dženifer Lopez još jednom je pokazala svoju fantastičnu figuru u novoj kampanji za italijanski brend donjeg veša Intimissimi.
Glumica je ovog ponedeljka podelila fotografije kampanje za novu liniju Silky Intimates. Pozirajući u donjem vešu u zemljanim nijansama 54-godišnjakinja još jednom je istakla isklesane trbušnjake, a za svoj izgled dobila je i niz komplimenata.
Dženifer je već dve godine bio ambasador ovog brenda, a na nekoliko fotografija bila je ogrnuta svilenkastom tkaninom dok je kosu pokupila u punđu.
Nova kolekcija sadrži šest komada izrađenih od ultralakih mikrovlakana sa potpisom brenda.
Međutim, svi su umesto o komadima koje je imala na sebi pričali o njenom izgledu pa su pisali kako izgleda fantastično, a jedan od njenih pratilaca na Instagramu poručio je da "svi zavidimo Benu".
Lopez je nedavno postala predmet rasprava i ismevanja na internetu zbog projekta u koji je uložila 20 miliona dolara, a koji je bio pravi promašaj.
Malo kome je proteklih meseci mogla promaći promocija albuma "This is Me... Now" koji je Dženifer Lopez reklamirala gotovo agresivnom kampanjom, govoreći o njemu gde god i kad god je stigla. Upravo ovaj album trebao je biti novi vrhunac njene karijere kao pevačice, koja je, treba priznati, godinama u padu.
U novi album, film i dokumentarnu seriju, ona je uložila 20 miliona dolara. Međutim, album je ocenjen kao prosečan, film je bio naširoko kritikovan, prodaja ulaznica za koncerte ispod svih je očekivanja, a dokumentarac je postao nepresušan izvor za online šale.
BONUS VIDEO: