Dženifer Lopez još jednom je pokazala svoju fantastičnu figuru u novoj kampanji za italijanski brend donjeg veša Intimissimi.
Glumica je ovog ponedeljka podelila fotografije kampanje za novu liniju Silky Intimates. Pozirajući u donjem vešu u zemljanim nijansama 54-godišnjakinja još jednom je istakla isklesane trbušnjake, a za svoj izgled dobila je i niz komplimenata.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

AJMOKAC SA SPANAĆEM I PILETINOM Rapsodija ukusa u svakom zalogaju, za ručak koji se pamti

NEODOLJIVI KOLAČ SA PISTAĆIMA Osvežavajući desert kao osmišljen za proleće, bićete oduševljeni

BAKLAVA ČIZKEJK Fenomenalna poslastica od koje će vam poći voda na usta, za sve prilike
Dženifer je već dve godine bio ambasador ovog brenda, a na nekoliko fotografija bila je ogrnuta svilenkastom tkaninom dok je kosu pokupila u punđu.
Nova kolekcija sadrži šest komada izrađenih od ultralakih mikrovlakana sa potpisom brenda.
Međutim, svi su umesto o komadima koje je imala na sebi pričali o njenom izgledu pa su pisali kako izgleda fantastično, a jedan od njenih pratilaca na Instagramu poručio je da "svi zavidimo Benu".
Lopez je nedavno postala predmet rasprava i ismevanja na internetu zbog projekta u koji je uložila 20 miliona dolara, a koji je bio pravi promašaj.
Malo kome je proteklih meseci mogla promaći promocija albuma "This is Me... Now" koji je Dženifer Lopez reklamirala gotovo agresivnom kampanjom, govoreći o njemu gde god i kad god je stigla. Upravo ovaj album trebao je biti novi vrhunac njene karijere kao pevačice, koja je, treba priznati, godinama u padu.
U novi album, film i dokumentarnu seriju, ona je uložila 20 miliona dolara. Međutim, album je ocenjen kao prosečan, film je bio naširoko kritikovan, prodaja ulaznica za koncerte ispod svih je očekivanja, a dokumentarac je postao nepresušan izvor za online šale.
BONUS VIDEO: