Kris Džener je marljiva ali one su genijalke: Hejli i Kendal plasirale svoje proizvode u najboljem mogućem trenutku, i to veoma suptilno!

Vesti 19.01.2024 18:40 0

Devojke su, naravno besprekorno stilizovane, prošle nedelje kada su sa drugaricama bile na utakmici Lejkersa,...

Kendal

Ringo Chiu / Zuma Press / Profimedia

Marketing, marketing, marketing. Uvek je prisutan, nikada ne spava i konstantno nas opominje da (ukoliko već nismo) kupimo određeni proizvod/uslugu.

Hejli Bieber i Kendal Džener su hodajuće reklame, kako jedna njihova paparaco slika iznosi nekoliko stotina hiljada dolara a dizajnerske kuće sarađuju sa njihovim stilistima u cilju da se njihovi modni komadi spontano prezentuju kroz svakodnevni život najpraćenijih devojaka na svetu.

Sada smo otključali novi nivo plasmana!

Bitan je brending

Devojke su, naravno besprekorno stilizovane, prošle nedelje kada su sa drugaricama bile na utakmici Lejkersa, a u prvom planu su bili – njihovi brendovi. Naime, Kendal je sa sobom ponela brendiranu čašu sa pićem na kojoj je stajao natpis 818 – deo imena njenog ,,Drink 818" biznisa koji se bavi proizvodnjom tekile. Čašu maltene nije ispuštala iz ruke pa je jasno možemo videti na skoro svim paparaco fotkama sa utakmice – a da li je u njoj bila tekila ili voda potpuno je nebitno. Bitan je ,,brending".

 

 

Hejli je to uradila malo suptilnije, te je tek u jednom momentu izvadila svoje ,,Rhode" balzam za usne i nanela ga, da bi ga zatim vratila u torbicu. Međutim par sekundi je bilo dovoljno da se ovaj momenat ovekoveči – i proda ovaj (već najprodavaniji) proizvod u enormnim količinama, prenosi Journal.rs.

Svi se sećamo i kako je Rijana u muzičkom delu ,,Superbowl-a" prošle godine u jednom momentu izvadila ,,Fenty Beauty" proizvod i popravila šminku – a ovo je bio najgledanije poluvreme u istoriji ovog događaja. Sve i da vam matematika nije jača strana – jasan vam je epilog. 

Svaka prilika za reklamu se mora iskoristiti

Čak i kada vam se proizvod dobro prodaje, čak i kada mislite da je banalno – reklame nikad dosta. Marketing stručnjaci se vode starom poslovicom da “od viška glava ne boli”, te koriste svaku priliku za izloženost, pa bila to i sedišta blizu terena na utakmici Lejkersa.

 

Bonus video:

 

 

 

Komentari (0)
Loading