Gde god zakorači, američka pevačica Tejlor Svift donosi neverovatan profit. Bilo da je reč o njenoj svetskoj turneji "The Eras", kojom se već upisala u istoriju, ili o njenoj vezi sa odbrambenim igračem američkog fudbalskog kluba Kansas City Chiefs, Trevisom Kelseom.
Njegova veza sa Tejlor Svift, pa njeni dolasci na utakmice i navijanje sa tribina, prvoligaškom klubu donelo je više publiciteta nego bilo koja pobeda.
Kad se Tejlor pojavi na utakmici, u bojama kluba i u društvu njegove majke Done, vest o utakmici Chiefsa stigne puno dalje od sportskih stranica, pa su zbog nje iznenada porasle cene karata, a Trevisov dres sad stoji i 400 posto više nego što je stajao pre godinu dana.
Kako se svaki njen korak na Trevisovim utakmicama pomno analizirao, jedan fan stranica je zaključila da je Tejlor na tribinama jela piletinu s mešavinom kečapa i “Seemingly Ranch” sosa. Kad su za to čuli u kompaniji Heinz, koja proizvodi razne sosove, odmah su izbacili novi okus: “Ketchup and Seemingly Ranch”.
A gradovi u koje je Tejlor stigla u sklopu svoje svetske turneje zabeležili su ekonomske poraste. Hoteli, avionske karte i sam dolazak obožavatelja dali su vetar u leđa lokalnim ekonomijama, a Wall Street Journal je uveo novi termin: “To je jednostavna Tejlormanija”.
Javni gradski prevoz je u danima njenih koncerata procvetao, a u Čikagu je zabeleženo najviše prodanih karata još od početka pandemije.
BONUS VIDEO