Madonina ranije otkazana kontroverzna reklama za Pepsi konačno je emitovana tokom dodele MTV Video Music Awards u utorak uveče nakon više od tri decenije.
Prvobitno je snimljena 1989. godine kako bi promovisala pjesmu "Like A Prayer", ali je kasnije povučena nakon što je muzički spot za pjesmu izazvao bes javnosti.
Kraljica popa je zahvalila Pepsiju što su dozvolili da reklama ugleda svetlo dana, istovremeno govoreći o svom nepokolebljivom umetničkom integritetu.
"Pre 34 godine napravila sam reklamu za Pepsi kako bih proslavila izlazak svoje pesme 'Like a Prayer'", napisala je na Instagramu.
"Reklama je odmah otkazana kada sam odbila da promenim bilo koju scenu u videu u kojem ljubim Afroameričkog sveca ili palim krstove. Tako je započela moja slavna karijera umetnika koji odbija da ugrozi svoj umetnički integritet", navela je u nastavku.
Potom se zahvalila Pepsiju što su "konačno shvatili genijalnost njihove saradnje", uz poruku da su "umetnici tu da remete mir".
Uglavnom snimljena u crno-beloj tehnici, reklama prikazuje mnogo mlađu Madonu koja sedi ispred televizije s Pepsi limenkom u ruci dok gleda sebe na TV ekranu.
Dvominutna reklama prvi put je emitovana 2. marta 1989. - dan pre objavljivanja muzičkog spota za "Like A Prayer".
Ipak, video "Like A Prayer" brzo se pokazao kontroverznim jer je uznemirio verske grupe svojim slikama i seksualnim temama. Sledećeg meseca, Pepsi je odlučio da odbaci Madoninu reklamu nakon što je bio preplavljen pritužbama potrošača, koji su pogrešno verovali da su muzički spot i Pepsi reklama jedno te isto.