Razlog? Prethodno objavljene fotografije koje krše interna pravila aplikacije. Madona je bila usred razgovora sa svojim fanovima kada joj je aplikacija oduzela opciju striminga. "Šta dođavola?" Zvezda je bila iznervirana.
Prekinut lajv
- Blokirana sam? Šta se dešava? Nikada u životu nisam nosila više odeće nego sada - brzo je otkrila, međutim, da nije reč o njenoj trenutnoj odeći, već o stilovima nosila je na prethodnim fotografijama, nedavno objavljenim na njenom zvaničnom nalogu. Smatralo se da su "kršili standarde zajednice". Ovo nije prvi put da Madona ima problema sa Instagram "etiketom" - pevačica se prošle godine mučila sa objavljivanjem fotografija, na kojima pozira u oskudnom donjem vešu pozivajući se na estetiku BDSM-a. Ispostavilo se da je problem bio vidljiv deo bradavice. Materijali su brzo uklonjeni.
"Bradavica koja hrani bebu"
- Još uvek me zadivljuje što živimo u kulturi koja nam omogućava da pokažemo svaki centimetar ženskog tela - rekla je tada.
- Kao da je to jedini deo ženskog tela koji se može seksualizovati. Bradavica koja hrani bebu! – rekla je.
- Zašto se muške bradavice ne vide kao erotske? Šta je sa ženskim zadnjicom, koja se vidi svuda i nikada nije cenzurisana? – primetila je.
- Zahvaljujem sebi što sam zadržala zdrav razum nakon četiri decenije borbe protiv cenzure, seksizma, ejdžizma i mizoginije – zaključila je ona
Godinama nakon #FreeTheNipple, ženske grudi su još uvek tabu
Prema politici Instagrama, sadržaj koji sadrži golotinju nije dozvoljen, a ovom klauzulom su obuhvaćene i ženske bradavice, koja je godinama izazvala dosta kontroverzi među njegovim korisnicima. Popularna kampanja zasnovana na heštegu # FreeTheNipple pokrenuta 2015. godine „Kampanju su podržale, između ostalih, Anja Rubik. Majli Sajrus i Kara Delavin. Šta ih je toliko uznemirilo? Algoritam i moderatori aplikacije .
Instagram propisi - izuzeci
Međutim, 2020. novi propisi Instagrama počeli su da dozvoljavaju određene izuzetke, kao što su fotografije koje se odnose na majčinstvo (npr. koje prikazuju dojenje, žene nakon porođaja), zdravstvenu profilaksu (materijali koji se odnose na rak dojke, mastektomiju) ili protestne akcije, ali problem da li slika ženskih grudi na internetu, u reklamama ili na bilbordima i dalje izaziva mnogo kontroverzi.
Primer može biti nedavno, između ostalog Bodi-pozitivna kampanja brenda Adidas, prepoznata u Velikoj Britaniji kao "štetna" i "uvredljiva".
Gole ženske grudi pojavile su se na sajtu Adidasa i na društvenim mrežama u februaru. Na ovaj način brend je promovisao novu liniju sportskih grudnjaka, objašnjavajući koliko je važno da grudnjak pristaje uz grudi. Nažalost, mnogima se to nije dopalo.
BONUS VIDEO