Na Redditu je postala viralna fotografija iz supermarketa, koja pokazuje vrtoglavo visoku cenu paketa vode.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

SARME IZ RERNE Slasne i preukusne, postaće vaš novi omiljeni način spremanja

CRVENI ROLAT Neodoljivo predjelo koje prvo nestane sa slavske trpeze, a ukusa koji priča priče

BAJADERA BOMBICE Omiljeni desert na drugačiji način, prste da poližete
Za šest flaša vode u paketu treba izdvojiti 101,94 kune – što je više od 1.500 dinara!
Usledili su brojni komentari na ovu šokantnu cenu vode.
"Pohlepni idioti. Ukratko".
"Kako je išlo ono s fleksibilnošću ponude i potražnje? Ima nekih proizvoda oko kojih nisi fleksibilan i platit ćeš ih koliko god koštali. Ili tako nešto".
"Nešto kao ruski plin".
"Za poređenje, cene vode u Španiji. U centru Barselone možeš kupiti litar i po mineralne za 2 kn. U supermarketu. Deset koraka dalje imaš turistički dućan gde ćeš platiti otprilike kao i na ovoj slici iz Dubrovnika. Neko gugla i kupi jeftino, a neko se čudi".
"Očito se prodaje, a ti im na žalost nisi ciljana grupa kupaca. Žalostno je kako svi nabijaju cene, ponuda je nikakva, dugoročni plan nikakavće se to da ce s vremenom past broj dolaska turista u Hrvatsku".
"Ovo je definicija predatorstva. Jadni turisti".
"Video i skuplje. I platio. Brod na reci u Parizu, 0.5l vode 5 eura. Iznenadilo nas sunce, popili svu svoju vodu i onda kupili jednu ovu od 5 eura jer jebiga, nemaš izbora, žedan si i ti je jedina voda u blizini. Takve zajebe jednostavno i ne doživljavam čudno na turističkim mestima, kad sam turist u takvoj destinaciji očekujem da će me svi pokušati oderati. Zato više volim manja mjsta. Ako živiš u Dubrovniku da ga jebeš nećeš tu kupiti vodu. A turista i onako ima previše, ili neka plate masno ili neka odjebu, gužve su ionako nepodnošnjive, što ih manje to bolje", bili su komentari korisnika.
Inače, u Dubrovniku je od početka godine do 25. juna 2022. godine ostvareno 1.029.182 noćenja, što je u poređenju sa 2021. godinom porast od 411 odsto, stoji u saopštenju Turističke zajednice grada Dubrovnika.