To je iskoristila i kineska influenserka Zheng Xiangxiang, koja promociji svakog proizvoda posveti bukvlano samo tri sekunde i prelazi na drugi. Prepoznatljiva je po hrpi kutija koje nalikuju na Hermesove u pozadini.
Njen asistent joj dodaje kutiju, ona za samo par sekundi pokaže proizvod, kaže cenu i ide dalje.
Prema pisanju stranih medija, ova live streamerka prilično dobro posluje, i za samo sedam dana zaradila je oko 18 miliona dolara. Prodaja joj ide dobro kako zbog njenog jedinstvenog pristupa, tako i zbog niskih cena proizvoda koje promoviše.
Kako piše Today Online, iako je Xiangxiang za mnoge novo lice, ona je zapravo u ovom poslu od 2017. Međutim, njena popularnost naglo je porasla prošlog meseca. Videi s ovom streamerkom postali su viralni i na TikToku, izazvavši brojne komentare.
"Ne mogu ni da vidim šta prodaje", "Cilja na impulsivne kupce, to je tržište s velikim brojem kupaca", "Ovo je dobro jer niko ne želi da zna dosadne detalje svakog proizvoda, a ako im nešto zapne za oko, poželeće odmah da ga kupel", "Briljantno, ne želim 10 minuta da slušam o džemperu", "Volela bih da su sve reklame ovakve", neki su od hiljada komentara ispod njenih videa.
A šta vi kažete?