Septembarsko izdanje nosi naziv "Novi svet mode" i odnosi se na misteriozni svet metaversuma. Autori časopisa odlučili su da naglase glavnu temu „serijom“, u kojoj su modeli ... generisani uz pomoć veštačke inteligencije.
Metaversum u modnoj industriji
Razvoj interneta ulazi u sledeću fazu, a odmah nakon što je Fejsbuk promenio imidž i ime u Meta, svet je pojurio ka metaverzumu. Tehnološki giganti razvijaju svoje alate za upoznavanje korisnika sa virtuelnim životom. Već smo svedoci kako se društveni mediji, usluge, finansijsko tržište i zabava pretvaraju u meta verziju.
Još se ne zna šta će tačno biti u ovoj digitalnoj stvarnosti, ali koncepti kao što su VR ili NFT više nisu nešto potpuno strano. Međutim, ako ste i dalje neobavešteni o ovoj temi, pročitajte više o tome – sigurno nećete pogrešiti
Modna industrija je dobar primer ovog fenomena. Činjenica da ćemo uskoro moći da kupujemo imaginarnu odeću postala je činjenica. Korisnici interneta troše novac na kupovinu odeće za svoje avatare ili likove iz igrice. Brendovi kao što su Balensijaga, Burberi i drugi veliki igrači bez problema se probijaju u svet digitalne mode. Čak ih i strujni kablovi prate.
Singapurski „Vog” predstavlja projekat u meta verziji. Ovo su virtuelni modeli
Nije ni čudo što trend prate i modni časopisi, koji svoja izdanja polako prenose u virtuelni svet. U septembarskom časopisu „Vog” saznajemo da je jedan od projekata nastao samo virtuelno. Nema fotografija i modela uživo. Umesto toga, postoji umetnik specijalizovan za digitalne tehnike.
Modele je kreirao umetnik Teri Gejts. Australijski fotograf i digitalni umetnik sa sedištem u Njujorku učestvovao je u kreiranju prvog izdanja časopisa „Vog” na kojem je bio avatar. Bilo je to 2020. godine.
Sada je odlučio da veštačkom inteligencijom pokaže stvorenim ljudima čije je slike kombinovao sa biološkom estetikom. Iako su donedavno avatari koje je napravio čovek izgledali veštački i bilo ih je lako razlikovati od žive osobe, danas „metalidi” deluju izuzetno prirodno.
BONUS VIDEO