Nema žena koja pre 20 godina nije nosila ovu torbu! Zbog jednog detalja ponovo je žele sve Srpkinje, liste čekanja se već prave

Vesti 22.10.2025 12:19 0

Torbu je 2004. dizajnirala Fibi Filo , a već prvih osam hiljada komada rasprodato je pre nego što su stigli u prodavnice.

torbe

Shutterstock

Kultna Padington torba brenda Chloé ponovo je hit! Komad koji je obeležio modne početke 2000-ih vratio se u osvženom izdanju i već je preplavio društvene mreže, potvrđujući da je retro šik ponovo u modi.

Bila je to torba o kojoj su svi pričali. Sećate se 2005. godine? Uskim farmerkama, McQueenovim maramama sa lobanjama i „it“ devojkama poput Kate Moss, Hilary Duff i Halle Berry koje su svuda nosile Chloé Paddington s prepoznatljivim zlatnim katanac. U trenu je postala simbol luksuza i statusa — a sada se vraća u velikom stilu.

Torbu je 2004. dizajnirala Phoebe Philo, a već prvih osam hiljada komada rasprodato je pre nego što su stigli u prodavnice. U samo 36 sati, sajt Net-a-Porter prodao je 376 torbi, a liste čekanja bile su duže od onih za najtraženije cipele današnjice.

 

 

 

 

Dvadeset godina kasnije, nova kreativna direktorka Chloé kuće, Chemena Kamali, odlučila je da oživi legendu. Na Pariškoj nedelji mode prikazala je modernizovanu verziju Paddingtona za sezonu jesen/zima 2025. — lakšu, praktičniju, ali i dalje sa onim prepoznatljivim boho šarmom.

Nova verzija dolazi u osveženim nijansama, sa jednostavnijim zatvaranjem i metalnim detaljima koji čuvaju DNK originala. Cena? Oko 2.300 evra u Evropi. Poređenja radi, originalni model iz 2005. godine koštao je oko 1.400 dolara — što pokazuje da status ove torbe samo raste.

 

 

Zanimljivo je da se interesovanje za vintage modele naglo vratilo. Platforma Depop beleži porast pretraga za starim Paddington torbama od čak 137 odsto od juna, a i drugi sajtovi za preprodaju javljaju ogromnu potražnju za ovim modnim reliktom nultih.

Padington je simbol vremena kada su torbe imale karakter — izrađena od mekane kože, sa oblikom putne torbe i katancem koji je postao njen zaštitni znak. Nije nosila upadljive logotipe, a ipak su je svi prepoznavali. Upravo zato je i danas toliko posebna: dovoljno retro da probudi nostalgiju, a dovoljno moderna da se savršeno uklopi u današnji stil.

 

Komentari (0)
Loading