Georgina Rodrigez je zaštitno lice nove Gesove kampanje Holiday 2024, kako pišu strani mediji. Partnerka Kristijana Ronalda pozirala je poznatom fotografu Nimi Benati. Nosila je niz autfita, no najveću pažnju privukla je fotografija na kojoj je Georgina potpuno gola, a telo je prekrila torbicama.
"Bila sam oduševljena kad me Guess zamolio da budem zaštitno lice kampanje Holiday. Bilo je odlično raditi s njima", rekla je Georgina.
Podeljena mišljenja o odabiru haljine
Nedavno je Georgina privukla pažnju svojim pojavljivanjem na Nedelji mode u Parizu. Prisustvovala je reviji modne kuće Vetements za proleće/leto 2025. godine. Njen odabir haljine za ovaj događaj izazvao je brojne reakcije. I dok su je jedni hvalili i govorili da "izgleda kao boginja", drugi nisu bili toliko oduševljeni.
"Volim je zaista, ali ovde izgleda jeftino", "Zna samo da pokaže telo i ništa drugo", "Užasan autfit, kosa kao da joj je prljava", pisali su. Jedna korisnica stala je u njenu odbranu: "Vi ste samo ljubomorni."
Osim što je poznata kao partnerka slavnog i uspešnog fudbalera Ronalda, Georgina se proslavila i u televizijskoj rijaliti seriji "Soy Georgina", koja se fokusira na njen privatni život. Serija je premijerno prikazana 27. januara 2022. na Netfliksu, a nedavno je izašla treća sezona.
Bonus video: