I počeo je da dizajnira seksi donji veše za muškarce. I njegova priča nema one koji su uzdržani, ili ga podržavaju ili žestoko kritikuju.
- Moja supruga uvek nosi seksi donji veš. Jednom sam je posmatrao i divio se tom dekorativnom komadu odeće. I odjednom mi je sinula misao “pa ovo je suludo”. Zašto ne postoji nešto slično za muškarce. Žene imaju izbor od 1000 komada veša, a mi smo u principu svedeni na bokserice – započinje svoju priču mehaničar Jules Parker (56) iz Engleske.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

NEODOLJIVI KOLAČ SA PISTAĆIMA Osvežavajući desert kao osmišljen za proleće, bićete oduševljeni

BAKLAVA ČIZKEJK Fenomenalna poslastica od koje će vam poći voda na usta, za sve prilike

AJMOKAC SA SPANAĆEM I PILETINOM Rapsodija ukusa u svakom zalogaju, za ručak koji se pamti
I tako je odlučio da pokrene brend seksi donjeg veša za muškarce, uz svoj dnevni posao koji je uključivao restauraciju starih automobila. Ta ideja zaprepastila je njegovu suprugu.
– U početku je mislila da je to nekakva kriza srednjih godina. Kasnije je mislila kako ću polako početi da se pretvaram u ženu i da skrivam svoju seksualnost od nje celi život, ali s vremenom je razumela ideju iza projekta i danas je moja velika podrška – tvrdi Jules.
Iako se često susreće s komentarima kako na ovaj način feminizira muškarce, on smatra kako je situacija obrnuta.
- Pogledajmo u prirodu. Postoje vrste ptica kod kojih ženke imaju dosadno perje, dok su mužjaci okićeni raznim bojama. Ista je situacija i u istoriji. Vratimo se samo sto godina unazad i vidjećemo vladare i razne kraljeve u raskošnim kombinacijama, jer su one u to doba označavale muškost – tvrdi ovaj svestrani mehaničar.
Kako kaže, ovim brendom je hteo da napravi nešto što slavi mušku figuru.
– Ne želim da nosim žensku odeću ili da postanem žena. To me apsolutno ne zanima i nije poenta iza ovog biznisa. Samo sam hteo da napravim nešto lepo za muškarce u čemu će se i oni osećati seksi. Ja sam sasvim običan tip. I uz to mehaničar. Ali volim seksi donji veš – naglašava on