Anđelina ima skriveni talenat: Godinama se plašila da pokaže u javnosti, mislila je da nije dovoljno dobra, a za to je bio kriv on

Vesti 31.08.2024 20:33 0

Otkrila je da joj je bilo potrebno da svari mnoge stvari da bi počela da peva...

Anđelina

Ottavia Da Re/Sintesi / Sipa Press / Profimedia

Anđelina Džoli je morala da vrati samopouzdanje pre nego što se našla u ulozi operske pevačice Marije Kalas iz stvarnog života.

Glumica (49) je govorila o svojoj pripremi za biografski film reditelja Pabla Laraina ,,Marija" za The Hollywood Reporter. Ona se prisetila da je jednom u životu imala nekoga ko nije bio ljubazan prema njoj u pogledu pevanja, precizirajući da je to bila osoba sa kojom je bila u vezi.

,,Zato sam jednostavno pretpostavila da ne umem da pevam", objasnila je Džoli. „Išla sam u pozorišnu školu, pa je bilo čudno što je to uopšte uticalo na mene. Jednostavno sam se nekako prilagodila mišljenju te osobe.“

Otkrila je da joj je bilo potrebno da svari mnoge stvari da bi počela da peva i otkrila da joj pristaje tonalitet sopran.

,,Mislila sam da imam dubok glas celog života. Objašnjavala sam [instruktoru pevanja] da je moj glas dublji, a on je rekao: 'Ne, ti si zapravo sopran'", rekla je Džoli. ,,I verovatno se nešto dogodilo. Tvoj glas se menja kada prolaziš kroz različite stvari u svom životu. To je bio šok. To je bilo veoma čudno."

Džoli je rekla za magazin da je „bila veoma, veoma stidljiva dok je koračala kroz ceo ovaj proces“ pevanja, objašnjavajući da su njeni sinovi Madoks (23), i Paks (20), bili na snimanju, ali jedva da je bilo ikoga unutra jer morate da budete glasni tokom operskog pevanja.

Bog zna koliko sam potrošila bombona za grlo, a vežbala sam celu noć, celo jutro“, dodala je glumica. ,,Na početku sam imala veliku tremu. Nisam želela da razočaram ekipu."

Polako su došli do toga da Džoli nastupa u operskoj kući La Skala u Milanu.

 

 

,,To je bilo toliko izvan moje zone komfora i bila sam jako uzbuđena", rekla je. ,,Nije ostalo ništa drugo osim da skočim, da skočim do kraja. Poslednji sloj u tom konkretnom nastupu bio je ono što mi je prijatno-emotivni nastup [Kalasinog] bola i njenog ludila."

'Marija' priča „burnu, lepu i tragičnu priču o životu najveće svetske operske pevačice, koja je ponovo proživljena i ponovo zamišljena tokom njenih poslednjih dana u Parizu 1970-ih“, navodi se u saopštenju za javnost. 

 

 

Bonus video:

 

 

Komentari (0)
Loading