Kompanija Kim Kardašijan SKIMS lansirala je novu mušku odevnu liniju. Kao zaštitna lica kampanje su ovog puta poznati sportisti. Njen novi poslovni potez i zaštitna lica koja je odabrala za promociju dopali su se ogromnom broju ljudi.
Modna kompanija Kim Kardašijan vredi milijardu dolara, a pokretanjem muške kolekcije očekuje se da ta brojka poraste. To što je angažovala brazilskog fudbalera Nejmara koji igra za Al Hilal u Saudijskoj Arabiji nije iznenađenje, piše CDM.me.
Uveliko hvale izgled fudbalera, ali i poručuju da je Kim pametna poslovna žena, što je pokazala novom kolekcijom.
Dosta lajkova i komplimenata dobio je i košarkaš Nik Bosa, koji je takođe zaštitno lice kampanje.
Pravi izbor je i Šaj Gildžers Aleksander, koji se sjajno snašao u ulozi manekena.
Kim Kardašijan je poručila da nova kampanja pruža udobnost muškarcima i to je cilj njenog brenda, praktični odevni komadi za sve. Nejmara je u tom saopštenju nazvala ikonom.