Kompanija Kim Kardašijan SKIMS lansirala je novu mušku odevnu liniju. Kao zaštitna lica kampanje su ovog puta poznati sportisti. Njen novi poslovni potez i zaštitna lica koja je odabrala za promociju dopali su se ogromnom broju ljudi.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

NEODOLJIVI KOLAČ SA PISTAĆIMA Osvežavajući desert kao osmišljen za proleće, bićete oduševljeni

AJMOKAC SA SPANAĆEM I PILETINOM Rapsodija ukusa u svakom zalogaju, za ručak koji se pamti

BAKLAVA ČIZKEJK Fenomenalna poslastica od koje će vam poći voda na usta, za sve prilike
Modna kompanija Kim Kardašijan vredi milijardu dolara, a pokretanjem muške kolekcije očekuje se da ta brojka poraste. To što je angažovala brazilskog fudbalera Nejmara koji igra za Al Hilal u Saudijskoj Arabiji nije iznenađenje, piše CDM.me.
Uveliko hvale izgled fudbalera, ali i poručuju da je Kim pametna poslovna žena, što je pokazala novom kolekcijom.
Dosta lajkova i komplimenata dobio je i košarkaš Nik Bosa, koji je takođe zaštitno lice kampanje.
Pravi izbor je i Šaj Gildžers Aleksander, koji se sjajno snašao u ulozi manekena.
Kim Kardašijan je poručila da nova kampanja pruža udobnost muškarcima i to je cilj njenog brenda, praktični odevni komadi za sve. Nejmara je u tom saopštenju nazvala ikonom.