Španski Loewe nema koga nije oduševio svojom poslednjom kampanjom u kojoj jednu od glavnih uloga ima zvezda serije 'Downton Abbey' i filmova o čarobnjaku Hariju Poteru, 88- godišnja Megi Smit.
Svega nekoliko dana od proglašenja drugim najpopularnijim brendom u trećem kvartalu ove godine, prema Lystovom Indexu, španski Loewe na čelu sa dizajnerom Džonatanom Andersonom predstavio je novu kampanju sa legendarnom britanskom glumicom u glavnoj ulozi.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

NEODOLJIVI KOLAČ SA PISTAĆIMA Osvežavajući desert kao osmišljen za proleće, bićete oduševljeni

BAKLAVA ČIZKEJK Fenomenalna poslastica od koje će vam poći voda na usta, za sve prilike

AJMOKAC SA SPANAĆEM I PILETINOM Rapsodija ukusa u svakom zalogaju, za ručak koji se pamti
U spomenutoj kampanji, fokusiranoj na predstavljanje komada za novu prolećnu sezonu, 88- godišnja Megi Smit sjajno se snašla u ulozi modela, uz modne zvezdame kao što su Greta Li, Džoš O’Konor.
Modni svet očekivano je oduševila činjenica da profesorica Mekgonagal iz filmova o Hariju Poteru nastupa u ulozi modela jednog od najpopularnijih brendova današnjice, pozirajući pred objektivom Juergena Telera.
Na jednoj od fotografija nosi ogromnu bundu od veštačkog krzna sa prepoznatljivom Puzzle torbom brenda, dok na drugoj nosi crno- belu haljinu sa visokim ovratnikom, u ruci držeći model torbe Paseo.
Nakon što su fotografije nove kampanje brenda Loewe ugledale svetlo dana, nije trebalo dugo čekati na reakciju javnosti.
"Magi Smit za Loewe je sve što nisam znao da mi treba", stoji u jednom od mnogobrojnih pozitivnih komentara na račun kampanje objavljenih na nekadašnjem Twitteru.