Snimali su videa kako UNIŠTAVAJU Balensijaga odeću iz BUNTA: Napravili su KONTRAEFEKAT i sad im je ŽAO

Vesti 09.05.2023 14:00 0

Moda je puna kontradikcija i svaki pokušaj da se ljudi zalažu za ekstremnu promenu, bude neprihvatljiv

Snimali su videa kako UNIŠTAVAJU Balensijaga odeću iz BUNTA: Napravili su KONTRAEFEKAT i sad im je ŽAO

Printscreen/TikTok

 

Posle Dana zahvalnosti, video u kojem Gianna Avalos otvara svoju kožnu torbu Balenciaga od 1.500 dolara, pogledalo je 3,6 miliona ljudi. Avalos je uništila torbu kao lični protest protiv španskog luksuznog brenda koji je optužen za seksualizaciju dece u nedavnoj kampanji za reklame za praznike. Ona je želela da podigne svest o zlodelima brenda. Međutim, teško je reći da li će uništavanje torbe mnogo uticati na brend. Slični protesti na društvenim medijima protiv drugih brendova u poslednjih nekoliko godina nisu doneli mnogo promena. Potrošači su možda izgubili na vrednosti svoje lične imovine, ali brendovi su i dalje profitirali. Komentari ispod ovih protesta su podeljeni. Dok neki hvale ovaj gest kao hrabar, drugi smatraju da to neće mnogo uticati na brend.

 

 

Ljudi su se zapitali da li je nedavna kontroverza oko cepanja luksuzne Balenciaga robe na društvenim mrežama zapravo podigla profil brenda. Međutim, stručnjaci tvrde da će ovaj skandal zapravo povećati vidljivost kompanije i neće ugroziti prodaju proizvoda. To će privući pažnju ne-modnih potrošača i srednje Amerike, što će brendu pomoći u prodaji. Ova kontroverza je zapravo najbolja PR taktika za Balenciagu, jer ljudi vole da zauzmu svoje moralne visine, ali to neće utjecati na njihove navike potrošnje. Stručnjaci vjeruju da će Balenciaga iskoristiti ovu priliku za pokretanje pozitivnije reklamne kampanje koja će privući još više pažnje i zaboraviti ovu polemiku za šest mjeseci. Nema potrebe da Balenciaga mijenja svoje vrijednosti, jer će ljudi i dalje kupovati njihove proizvode i voljeti ih.

 

 

Iako, ljudi i dalje kupuju proizvode kao što su vatra i makaze kako bi izrazili svoj moralni gnev. To se vremenom pretvorilo u ciklus korporativnog besa. Na primer, jedan čovek je zapalio svoje cipele Ieezi u znak protesta protiv antisemitskih izjava repera Kaniea Vesta, a ruski influenseri su uništili svoje Chanel torbice u znak protesta zbog odluke kompanije da prestane da prodaje Chanel robu u Rusiji. Međutim, neki koriste ove kontroverze da bi poboljšali svoj profil. Nažalost, većina ljudi ne može priuštiti da kupi skupe brendove i uništi ih kako bi iskazali svoj protest. Zato nije efikasan način da se kompanije kazne. Umesto toga, treba se boriti protiv institucija koje omogućavaju seksualizaciju i eksploataciju dece.

 


- Ljudi žele da se zalažu za nešto, ali moda je puna kontradikcija - rekao je on.

 

- Ljudi su s pravom uznemireni zbog reklama, ali mi dozvoljavamo pedofiliju i hiperseksualizaciju dece na globalnom nivou. To postoji u društvu na mikro i makro nivou, od Holivuda do domova ljudi. Uostalom, Balensijaga nije jedini. I ne radimo ništa produktivno da promenimo stvari.

 

Komentari (0)
Loading