Apokliptični modeli, modeli koji izgledaju kao beskućnici, torbe u obliku kesice za čips, pa sve do šokantne kampanje koja se graniči sa pedofilijom, jasno je kreativni direktor brenda Balenciaga Demna Gvasalija ne posustaje kada želi da izazove reakciju publike.
Ipak, najavio je da više neće pokušavati da isprovocira publiku i istakao da će kreirati isključivu "pravu odeću".
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

NEODOLJIVI KOLAČ SA PISTAĆIMA Osvežavajući desert kao osmišljen za proleće, bićete oduševljeni

AJMOKAC SA SPANAĆEM I PILETINOM Rapsodija ukusa u svakom zalogaju, za ručak koji se pamti

BAKLAVA ČIZKEJK Fenomenalna poslastica od koje će vam poći voda na usta, za sve prilike
Sada se pitamo da li klompe po ceni od 8000 ulaze u kategoriju šokantnog ili je ovo ipak potez koji najavljuje mirnije kampanje?

Printscreen/Balenciaga
Tehno klompe su sastavni deo letnje kolekcije i prekrivene su mnogobrojnim plavim kristalima.
Klompe su inače napravljene od gume, a pored ovog modela koji je privukao pažnju svih modnih i mainstream medija, Balenciaga u ponudi ima dva „jeftinija“ modela.
Jedan je od obične matirane gume i košta 900 eura, a drugi imitira drvo, tačnije guma imitira izgled ispoliranog drveta i koštaju 1100 eura.
Šta mislite o ovom potezu čuvene modne kuće?
BONUS VIDEO