Iako deluju prilično bizarno na društvenim mrežama su sve popularnije, pa nije isključeno da će se modne trendseterke uskoro otimati oko ovog uslovno rečeno "čudnog" modnog komada.
Da li je reć o šali?
MSCHF je osnovao izvršni direktor Gabriel Vhalei, bivši zaposlenik BuzzFeed-a, 2016. Njegov cilj od lansiranja je izgleda bio da se ruga svemu za šta njegovi kreatori mogu da osmisle koncept.
Najnovije izdanje MSCHF-a je tempirano da se poklopi sa Nedeljom mode u Njujorku, a kompanija preuzima temu visoke mode fotografisanjem sa modelom Sarom Snajder u čizmama na različitim lokacijama širom grada. Apsurdnost ovih čizama podseća na ekstremne naduvene kapute, dodatke kao komično male tašne i Balenciagina vreća za smeće od 1.795 dolara, kao i odeća likova iz crtanih filmova. „Naša perspektiva je da je sve smešno na nihilistički način“, rekao je Vejli za Insajder u intervjuu 2021. „Nismo ovde da bismo svet učinili boljim mestom“.
Ako ikada odlučite da isprobate ove čizme, imajte na umu jednu stvar. Sudeći po video snimcima na Tik Toku, trebalo je nekih 30 minuta da čizme skinu s nogu.