Ona ističe da je posebno vređaju klijenti koji podižu glavu u posudi sa šamponom i oni koji pričaju tokom feniranja. Takođe napominje da su „nerealna očekivanja” još jedan negativan aspekt njenog posla. Nastavljajući da se izlaže, Šenon dodaje da mrzi toksična okruženja u salonima i stiliste koji mrze druge stiliste.
Mišljenja su nakon njenog videa bila podeljena.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

BAJADERA BOMBICE Omiljeni desert na drugačiji način, prste da poližete

CRVENI ROLAT Neodoljivo predjelo koje prvo nestane sa slavske trpeze, a ukusa koji priča priče

SARME IZ RERNE Slasne i preukusne, postaće vaš novi omiljeni način spremanja
„Moj frizer uvek razgovara sa mnom dok me suši fenom i ne mogu da čujem ništa, zbog čega se osećam tako loše“, napisao je jedan pratilac.
- Osim ako klijent ne dozvoli stilisti da radi šta želi, stilista treba da radi ono što klijent želi- napisao je drugi pratilac.
Jedan korisnik je dodao da uvek malo podigne glavu jer je to način na koji pomaže svojoj frizerki da lakše opere kosu, osim toga ona mu je zahvalna.