Međutim, jednu kompaniju je zanimalo da li vozači Tesle i BMV-a imaju drugačiji stil vožnje od onih koji voze Tojotu i Volvo?
Osiguravajuća kuća Storebrand sprovela je, posredstvom Norstata, istraživanje o vozačkim navikama Norvežana i, između ostalog, otkrila ko su najoprezniji i najagresivniji vozači u saobraćaju.
Mnogi od nas možda imaju loša iskustva u saobraćaju sa vozačima nekih marki automobila. Ali koji automobili imaju najagresivnije vlasnike, a koji su najoprezniji?
BMV je očigledno na vrhu liste i ispitanici smatraju da su vozači ovih automobila najagresivniji. Tako smatra čak 53 odsto ispitanika.
Na ovoj listi dominiraju brendovi koji su poznati po skupim automobilima. Posle BMV-a, tu su Audi (37 odsto), Tesla (30 odsto), Porše (18 odsto) i Mercedes (15 odsto).
Dok su najoprezniji u saobraćaju vozači sledećih marki: Tojota (23 odsto), Volvo (17 odsto), Škoda (12 odsto), Folksvagen (10 odsto) i Opel (osam odsto).