Šta nam to stavljaju u sladoled? Internetom kruži SNIMAK sladoleda koji se ne topi, potrošači ZABRINUTI

Vesti 09.07.2022 13:33 0

Kinezi su sada napravili sladoled koji nema svoju osnovnu karakteristiku - ne topi se, a on je već izazvao brojne reakcije na internetu

Šta nam to stavljaju u sladoled? Internetom kruži SNIMAK sladoleda koji se ne topi, potrošači ZABRINUTI

Shutterstock

Poznati kineski brend sladoleda Chicecream, koji se reklamira kao kineska alternativa brendu Magnum, našao se na udaru kritika nakon što su neki ljudi primetili da se njihovi proizvodi ne tope na visokim temperaturama. Ovo se čak ni ne dešava kada je sladoled izložen otvorenom plamenu, što navodi korisnike da se zapitaju koji su sastojci unutra. Ranije ove nedelje, korisnici na Veibo-u, kineskoj verziji Tvitera, masovno su delili video snimke na kojima testiraju sladoled pokušavajući da ga „istope” upaljačem ili drugim vatrenim uređajima, što se na kraju pokazalo neuspešnim.


Jedna od objava takođe pokazuje kako je sladoled sa ukusom kokosa ostao čvrst nakon 20 minuta stajanja na temperaturi koja je iznosila 31 stepen, što je potpuna suprotnost normalnim sladoledima koji bi se za nekoliko minuta pretvorili u tečno stanje.

Prizori su izazvali veliku debatu na ovoj platformi, dovodeći u pitanje bezbednost ljudi koji konzumiraju ove proizvode, koji uopšte nisu jeftini, a neki od njih koštaju i do 10 dolara. "Pitam se šta je unutra. Hoće li se čak i stopiti u stomaku?", napisao je jedan korisnik.

Sama kompanija se oglasila, pokušavajući da se odbrani tvrdnjom da su svi njihovi proizvodi u skladu sa standardima kvaliteta.

Dodali su da je sladoledu dodato 0,032 grama karagenana, aditiva dobijenog od morskih algi, što omogućava da sladoled u ovakvim situacijama zadrži prvobitni oblik. Takođe su primetili kako se široko koristi u sladoledima i pićima. "Smatramo da je ocenjivanje kvaliteta sladoleda na osnovu topljenja ili zagrevanja sladoleda neosnovano.

Svi sladoledi se proizvode po nacionalnim standardima. Karagenan pomaže mlečnim proteinima da održe validnost", istakli su iz kompanije. Inače, Kina ima dugu istoriju skandala u vezi sa bezbednošću hrane, a 2019. godine, prema Dejli mejlu, ova kompanija je kažnjena sa 1.120 funti zbog lažnog reklamiranja svojih sastojaka.

BONUS VIDEO


 
Komentari (0)
Loading