Kejt Mos ne planira da stane. U saradnji sa Šarlot Tilberi, koja se na vrhu ,,makeup" trona nalazi već deceniju unazad, izašla je nova kampanja za ,,Hollywood Beauty Icon" karmine. Prikladan naziv za kampanju u kojoj je Kejt Mos rekreirala izgled Merilin Monro iz kultnog filma ,,Muškarci više vole plavuše"
Šarlot Tilberi poznata je po linijama ,,Pillowtalk" i ,,Hollywood Flawless Filter". Kada je Kejt pre nešto manje od dve godine postala zaštitno lice pomenutog brenda, počeo je i niz fantastičnih kampanji i tutorijala.
Kejt je nedavno proslavila 50. rođendan i dala nam povod da se osvrnemo na njene najbolje modne kombinacije. Sada smo se prisetili i uticaja koji je Merilin Monro imala pedesetih godina 20. veka, a koji i dalje traje.
,,Beauty blockbuster"
Pored Kejt Mos, u novoj kampanji se pojavila i Džordan Dan, čiji je ,,spicy margarita koktel" odličan izbor za sledeće pićence Glumica Mihaela Džej nosila je prelepu rozu nijansu ,,Candy chic", prenosi Journal.rs.
Zavodljive crvene nijanse i sjajan izgled kože viđene su i na manekenkama Megan Ruterford i Beli Brokmen-Tilberi, inače Šarlotinoj nećaki.
Savršeno nostalgično, savršeno holivudski, ova kampanja pravi je ,,beauty blockbuster".
Bonus video: