Kejt Mos ne planira da stane. U saradnji sa Šarlot Tilberi, koja se na vrhu ,,makeup" trona nalazi već deceniju unazad, izašla je nova kampanja za ,,Hollywood Beauty Icon" karmine. Prikladan naziv za kampanju u kojoj je Kejt Mos rekreirala izgled Merilin Monro iz kultnog filma ,,Muškarci više vole plavuše"
Šarlot Tilberi poznata je po linijama ,,Pillowtalk" i ,,Hollywood Flawless Filter". Kada je Kejt pre nešto manje od dve godine postala zaštitno lice pomenutog brenda, počeo je i niz fantastičnih kampanji i tutorijala.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

BAKLAVA ČIZKEJK Fenomenalna poslastica od koje će vam poći voda na usta, za sve prilike

NEODOLJIVI KOLAČ SA PISTAĆIMA Osvežavajući desert kao osmišljen za proleće, bićete oduševljeni

AJMOKAC SA SPANAĆEM I PILETINOM Rapsodija ukusa u svakom zalogaju, za ručak koji se pamti

Printscreen/Instagram/charlottetilbury

Printscreen/Instagram/charlottetilbury

Printscreen/Instagram/charlottetilbury

Printscreen/Instagram/charlottetilbury

Printscreen/Instagram/charlottetilbury
Kejt je nedavno proslavila 50. rođendan i dala nam povod da se osvrnemo na njene najbolje modne kombinacije. Sada smo se prisetili i uticaja koji je Merilin Monro imala pedesetih godina 20. veka, a koji i dalje traje.
,,Beauty blockbuster"
Pored Kejt Mos, u novoj kampanji se pojavila i Džordan Dan, čiji je ,,spicy margarita koktel" odličan izbor za sledeće pićence Glumica Mihaela Džej nosila je prelepu rozu nijansu ,,Candy chic", prenosi Journal.rs.
Zavodljive crvene nijanse i sjajan izgled kože viđene su i na manekenkama Megan Ruterford i Beli Brokmen-Tilberi, inače Šarlotinoj nećaki.
Savršeno nostalgično, savršeno holivudski, ova kampanja pravi je ,,beauty blockbuster".
Bonus video:
Možda vas zanima…
