Pevačica Šer bacila se u preduzetničke vode. Njene kolegice osnivaju brendove šminke, odeće, proizvoda u domenu lepote, ali Šer je došla na sasvim drugačiju poslovnu ideju.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

SARME IZ RERNE Slasne i preukusne, postaće vaš novi omiljeni način spremanja

CRVENI ROLAT Neodoljivo predjelo koje prvo nestane sa slavske trpeze, a ukusa koji priča priče

BAJADERA BOMBICE Omiljeni desert na drugačiji način, prste da poližete
Odlučila je da proizvodi sladolede. Brend je nazvala Cherlato, a sladoled će se prodavati na ulicama Los Anđelesa iz kamiona na kojem, osim naziva, stoji i njena slika.
"Da, ovo je stvarno. Lansiram svoj đelato. Los Anđelese, pazi se", napisala je.
Na ideju je, kaže, došla još pre pet godina, ali sada ju je konačno realizovala. Fanovi su oduševljeni te su odmah krenuli u osmišljavanje imena ukusa sladoleda.