Od hobija je zaradila preko pola milijarde dolara: Počela je sa lažnim trepavicama i stvorila kozmetičku imperiju

Vesti 19.05.2023 11:00 0

Huda Katan je žena koja je od svog hobija zaradila preko pola milijarde dolara.

Od hobija je zaradila preko pola milijarde dolara: Počela je sa lažnim trepavicama i stvorila kozmetičku imperiju

Printscreen/Instagram

Huda Katan je napustila svoju primarnu profesiju pre deset godina i počela da se bavi svojim hobijem, a sada je vlasnica kozmetičkog carstva "Huda Bjuti", čiju je vrednost Forbs procenio na više od milijardu dolara.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Huda (@huda)

 

Ova Amerikanka je napustila Dubai, u kojem je živela dve godine, i svoj posao u finansijama. U Los Anđelesu je gradila karijeru u mejkap i pokrenula svoj bjuti blog. Kada je primetila da na tržištu nedostaje lažnih trepavica koje bi odgovarale njenim klijentima, odlučila je da ih kreira sama. Njen brend prisutan je u 45 zemalja i u više od 3.000 prodavnica. Mnogi tvrde da je Huda veoma opuštena i skromna, te da je novac nije promenio.

"Uvek sam bila diva, veoma teška i veoma posebna. Ponekad ne znam kako me moja porodica podnosi", kaže ona uz smeh.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by hindash (@hindash)

 

Rođena je u Americi, a roditelji su joj iz Iraka. Hudin put ka imperiji lepote nije uvek bio jednostavan, jer je odrastala u gradu gde su većinu činili belci. 

"Odrastati kao mala tamna devojčica na jugu bio je izazov, jer sam bila veoma zbunjena i nisam mogla da se uklopim. Osećala sam da nisam lepa i da moram da se pridržavam standarda lepote", rekla je.

Pošto su njeni roditelji i ona bili jedini Arapi u gradu, mlada Huda je morala da traži sopstvene uzore, postajući opsednuta Tajrom Benks i, kasnije, Prijankom Čoprom.

Ako vas ono što vas ne ubije čini jačim, ove početne nesigurnosti su sada daleko iza nje. Ipak, s obzirom na to da joj je poreklo iz Iraka, i dalje oseća diskriminaciju, uprkos 560 miliona dolara koje je zaradila. Ona se uklapa u opis neustrašivog preduzetništva, jer je osim brenda šminke "Huda Beauty", zajedno sa svojom sestrom Monom u novembru 2018. napravila i parfeme "Kaiali" i osnovala "Wishful Skincare 2020". "Huda Beauty" je 2020. i 2021. proglašen za najtraženiji brend šminke na svetu i za brend poznatih sa najvećom popularnošću u 2022.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HUDA BEAUTY (@hudabeauty)

 

Katan je godina išla kod psihologa i radila na sebi.

"Da budem potpuno iskrena, kada sam počela da radim u domenu lepote, to mi je bio hobi. Nije trebalo da bude posao niti nešto na čemu bih zarađivala novac. Kad postajete popularni, ljudi počinju da vas kritikuju, i tada zaista ulazite duboko u sebe, počinjete da se preispitujete, prolazite kroz uspone i padove i ekstremnu anksioznost. Danas se ne stidim što nemam sve. U velikoj sam uzavreloj zbrci skoro svaki dan i nisam sposobna sve to da razumem. Ali ja sam stvarno dobra u šminkanju, tako da – nikad se ne zna", rekla je.

U ogromnom biznisu iza kojeg stoji, pomaže joj porodica, ali kako otkriva, oko svoje jedanaestogodišnje ćerkice pokušava da izgradi zid. Sa nepunih deset godina, najmlađa članica porodice ima 135.000 pratilaca na Instagramu koji strogo kontroliše mama.

"U poslednje vreme mnoge poznate ličnosti stavljaju svoju decu na određene platforme. Kao roditelj, nemaš pravi odgovor na to. U našem domu, moja ćerka je oduvek tražila da postane jutjuberka, i iako ponekad kreira sadržaj, ograničavam je na platformama, jer ne želim da se nosi sa kritikama."

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Huda (@huda)

 

Isti zid je podigla i oko svog braka. Muža je upoznala u srednjoj školi u SAD, a zajedno su išli i na matursko.

"Da li smo ikada razgovarali o razvodu? Naravno. Da li to poveravam svojim pratiocima? Ne. Mnogo sam starija od većine influensera i još uvek sam veoma uzbuđena zbog svoje veze, ali ne želim to da delim sa svetom. Kada je porodica u pitanju, postoje određene stvari koje želim da zaštitim", objasnila je.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HUDA BEAUTY (@hudabeauty)

 

 

Kozmetika Huda Beauty godišnje donese oko 200 miliona dolara od prodaje. Njena kompanija je tada procenjena na 1,2 milijarde dolara. 

Komentari (0)
Loading