Kako prenose strani mediji, Kim Kardašijan je u ime svoje ćerke podnela zahtev za dobijanje četiri zaštitna znaka. Potpuno je jasno da bi devojka mogla da krene njenim stopama.
Opisi dva zaštitna znaka zvuče kao da će devetogodišnja Nort lansirati liniju za negu kože i liniju igračaka. Treći žig se odnosi na oglašavanje, dok je četvrti opisan kao „internet popkulturni zabavni sadržaji“ koji još uvek nije jasno definisan.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

AJMOKAC SA SPANAĆEM I PILETINOM Rapsodija ukusa u svakom zalogaju, za ručak koji se pamti

NEODOLJIVI KOLAČ SA PISTAĆIMA Osvežavajući desert kao osmišljen za proleće, bićete oduševljeni

BAKLAVA ČIZKEJK Fenomenalna poslastica od koje će vam poći voda na usta, za sve prilike
Porodici Kardašijan nije strano eksploatisanje kapitalizma i njihovog uticaja i slave. Iako druga generacija ove porodice počinje da stasava i stiče svoje sledbenike, čini se da će i roditelji i porodica to pretvoriti u zaradu. Nort je postala izuzetno popularna na TikTok-u gde deli profil sa svojom mamom Kim i kao rezultat ima milione pregleda. Još 2019. godine, Kim je podnela zahtev za prvi Nortov zaštitni znak koji bi se fokusirao na kolekciju odeće, ali još uvek nije korišćen.
BONUS VIDEO