Rođena je 2. maja 2015. kao drugo dete i jedina ćerka princa Vilijama, vojvode od Kembridža, i Kejt Midlton, vojvotkinje od Kembridža. Princeza Šarlot je četvrta u redu za britanski tron, posle svog dede, kralja Čarlsa , svog oca, princa Vilijama, i starijeg brata, princa Džordža.
Kao maloletna, princeza Šarlot nema ličnu neto vrednost, međutim, prema Reader's Digest Australia , procenjuje se da princeza Šarlot vredi 5 milijardi dolara. Bogatstvo britanske kraljevske porodice prvenstveno potiče od imovine Crown Estate, kojom upravlja nezavisna organizacija u ime monarha.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

AJMOKAC SA SPANAĆEM I PILETINOM Rapsodija ukusa u svakom zalogaju, za ručak koji se pamti

NEODOLJIVI KOLAČ SA PISTAĆIMA Osvežavajući desert kao osmišljen za proleće, bićete oduševljeni

BAKLAVA ČIZKEJK Fenomenalna poslastica od koje će vam poći voda na usta, za sve prilike
Članovi kraljevske porodice dobijaju godišnju stipendiju, koja se koristi za pokrivanje njihovih službenih dužnosti i troškova. Važno je napomenuti da su bogatstvo i troškovi kraljevske porodice stvar javnog mnjenja u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Princeza Šarlot se naziva "najbogatijim detetom na svetu" zbog svog statusa člana britanske kraljevske porodice, koja je jedna od najbogatijih i najistaknutijih kraljevskih porodica na svetu.
Neto vrednost kraljevske porodice procenjuje se na milijarde dolara, a oni imaju pristup širokom spektru resursa i privilegija.
Šta je „Šarlotin efekat“, „nasleđe“ „efekata Kejt Midlton“?
„Šarlotin efekat “ se odnosi na fenomen u kojem se proizvodi, odeća i aksesoari koje nosi ili koristi princeza Šarlota brzo rasprodaju ili postaju veoma traženi od strane potrošača. Ovaj efekat je sličan „efektu Kejt Midlton“ , koji je dobio ime po Šarlotinoj majci, vojvotkinji od Kembridža, i odnosi se na povećanje prodaje i pažnje koju brendovi dobijaju kada ona nosi njihove proizvode.
„Šarlotin efekat“ se primećuje otkako je princeza Šarlot rođena 2015. godine i nastavio se kako je rasla i prisustvovala javnim događajima sa svojom porodicom. Njena odeća i dodaci, kao što su haljine i cipele, često se brzo rasprodaju nakon što budu dostupni javnosti.
I „efekat Kejt Midlton“ i „efekat Šarlot“ su zaslužni za pokretanje potražnje potrošača za određenim brendovima i proizvodima i smatraju se vrednim marketinškim alatom za kompanije.
Međutim, oni su takođe izrazili zabrinutost zbog pritiska na njih dve da stalno održavaju određeni imidž i stil.
Gradonačelnik Novog Sada osudio vandalski čin skrnavljenja mesta nesreće: "Apsolutno nedopustivo!"
DAO SVOJ SUD: Enin ujak prokomentarisao emotivni brodolom svoje sestričine sa Pejom! Evo šta sad misli o njihovom odnosu! (VIDEO)

Zabrinjavajuće vesti: "U Partizanu stanje nije izvanredno"

Sjajna prilika! Nezaboravno beli pesak, tirkizno more afričkog Mediterana i All Inclusive već od 387€ – na samo dva sata leta od Vas!
Boža priznao Eleni da želi AVANTURU! Ona ga uporedila sa Ognjenom, pa POBEGLA glavom bez obzira (VIDEO)

KONAČNO JE USPEO: Kasper Rud osvojio prvi masters u karijeri!

Restoran sa najlepšom baštom u Beogradu

"HODAM ISPRED VAS DA BUDEM ŠTIT": Vučić objavio moćnu poruku narodu uz video pregled nedelje (VIDEO)

TRAMP O EVROPSKIM LIDERIMA: Molili da pozovem Putina - njima se ne javlja

PUTIN UPOZORIO NEMCE NA NEMAČKOM JEZIKU: Evo šta im je poručio

Najpopularnija banja u Srbiji krcata za Uskrs

"Blokaderima preti neuspeh, razočaranje bi moglo da bude veliko": Nemački list FAZ analizirao proteste u Srbiji (FOTO)

I naši kafići počeli sa "zabranom": Na laptop u lokalu zaboravite

Imovinsko osiguranje - ključ zaštite u neizvesnim vremenima

Rezervišite na vreme svoj odmor na Egipatskim Maldivima! Uz Uskršnju akciju -10% popusta! Viša klasa putovanja
