Njen život je oduvek bio otvorena knjiga, a sa nevoljama koje joj je donosio borila se sama i prkosna. Najveći oslonac u životu su joj ćerke Hana i Katja, a podrška roditelja i sestara nikada nije izostala.
Sve ovo bila je preporuka muzičkoj zvezdi da zablista u kampanji našeg portala "Najžena", koji je velika podrška i smernica pripadnicama nežnijeg pola na svim životnim poljima od 2021. godine, kada smo se i zablistali na medijskom polju Srbije i ušli u top 20 najčitanijih sajtova.
Portal koji motiviše sve žene da se bore za ono u šta veruju i da nikada ne prihvataju bilo šta manje od onoga što zaslužuju izbor je i pop zvezde koja obožava da čita tekstove koje priprema naša marljiva ženska ekipa.
Kada smo kontaktirali pevačicu da se dogovorimo o detaljima saradnje, ona je odmah pristala ne postavljajući uslove, već joj je, kako je i sama istakla, bilo zadovoljstvo da bude podrška svim ženama kroz ovu kampanju.
- Kažu da je žena ženi vuk, ali ja se s tim ne bih složila. Oduvek sam imala podršku pripadnica nežnijeg pola, dobijala sam pregršt komplimenata, reči podrške, utehe i znam da smo tu uvek jedna za drugu - rekla je pop zvezda.
Nataša se na snimanje reklame za Najženu pojavila u društvu sestre Tanje, koja joj je velika podrška u karijeri, ali i u privatnom životu. Nasmejana, bez trunke šminke na licu, pop zvezda je došla u dogovoreno vreme u hotel „Zepter“, gde ju je ekipa šminkera, frizera i kamermana čekala, a ona se s vrata odmah našalila.
- Idem da se pretvorim u Natašu Bekvalac, pa počinjemo - rekla je ona aludirajući na činjenicu da nije imala frizuru i šminku.
Izuzetno profesionalna ekipa produkcijske kuće „NN Media“ s Aleksandrom i Nemanjom na čelu, koja je bila zadužena za realizaciju ove kampanje, izašla je u susret svakoj ideji, a rezultati su na kraju bili fantastični.
- Previše je svega. I nije lako. Nije lako biti dobra u svemu. Posvećena svima. Jaka. Hrabra kada drugi nisu. Brižna. Nasmejana. Uvek doterana. Požrtvovana. Dobra majka. Uspešna. Ali mogu. Jer sam žena. Najžena - rečenica je koju Nataša Bekvalac izgovara u kampanji, a koja će sasvim sigurno biti vodilja mnogim ženama.
Tri miliona poseta svakog meseca!
Portal Najžena nedavno je pokrenuo i brojne projekte, među kojima je najaktuleniji video serijal "Naj mama" na koji smo izuzetno ponosni, a više od tri miliona poseta preko 5,4 miliona pregledanih strana i preko milion korisnika svakog meseca dovoljan su dokaz uspešnosti.