Prošao je skoro ceo mesec od kada je film ,,Wicked: For Good" (srp. ,,Zlica: Drugi deo") izašao u bioskope — i još uvek ne možemo da se oporavimo.
Ovaj dugo očekivani drugi film objavljen je godinu dana nakon prvog dela, a u glavnim ulogama su Arijana Grande i Sintija Erivo kao Glinda i Elfaba.
Zvezde filma sada nastavljaju da daju intervjue u kojima otkrivaju svoje omiljene scene i del detalje o tome kako je film nastajao iza kulisa.
Arijana je u četvrtak, 18. decembra razgovarala sa Setom Majersom u emisiji ,,Late Night", gde je otkrila jedan predmet iz kolekcije filma ,,Zlica" koji joj se nije potpuno dopao.
Roze i zelena
Nije tajna da su omiljeni filmovi doneli ogroman talas promocije — tokom celog novembra jedva da ste mogli da odete bilo gde, a da ne vidite roze i zelenu boju.
Bioskopi su prodavali kofere za kokice i čaše za piće, dok su ljudi dodavali majice, pidžame i aksesoare na svoje božićne liste.
Da ne pominjemo Elfabin viralni „se*s kardigan“ iz filma, kako su ga fanovi nazvali, a neki su čak insistirali da se napravi replika za prodaju. Ali hrana je bila ta koju je glavna glumica smatrala pomalo čudnom.
Majers je upitao: „Da li je postojao neki predmet iz koji ste najviše želeli kada ste ga videli?“
Profimedia
Justin Goff / Goff Photos / Profimedia
EPA-EFE/CHRISTOPHE PETIT TESSON / POOL
MAT / Capital pictures / Profimedia
EPA-EFE/DAVID SWANSON
Profimedia
Profimedia
EPA-EFE/CHRISTOPHE PETIT TESSON / POOL
EPA-EFE/CAROLINE BREHMAN
Profimedia
Na šta je pevačica odgovorila: „Prvo, moja mama ima sve. Malo je preterala. I ja sam rekla kao, ‘Mama, okej je, 'Universal' će poslati, sve je okej!’ A onda bi ona bila kao, ‘Ne, ne, ne, ne, meni treba, kao, 30!’“
Arijana je dodala da su neki od predmeta, ipak, bili „pomalo uznemirujući“, objašnjavajući: „Poput rozih i zelenih — nadam se da je okej što ovo kažem — rozih i zelenih, jesu li to bile makarone sa sirom koje su napravili?“
Mejers se složio: „Da, mislim da je pošteno reći da je to uznemirujuće.“
„Tada sam znala, ‘O, ovo je veliko!’“, rekla je Arijana, „Malo je veće nego što sam mislila.“
Pa, šta drugo govori o uspehu osim obojenog makarona sa sirom za promociju filma?
Viralni trenutak
Ove makarone sa sirom postaju ili roze ili zelene (roze za Glindu i zelena za Elfabu) kada se preliju vodom, i postale su viralne na internetu, prenosi Tyla.
Internet obožava to što Arijana zna da ovo postoji, a jedan korisnik X-a je napisao: „LMAO, barem je iskrena!“ dok je drugi dodao: „Ona zna da je ovo ludo.“
Treći je komentarisao: „Roze i zelene makarone sa sirom su definitivno trenutak kada je marketing prešao u teritoriju šoka.“
Jedan korisnik se našalio: „Kada promotivni materijal dosegne nivo makarona sa sirom, znate da je previše.“
Bonus video:
Možda vas zanima…