Hajdi Klum (52) i njena ćerka Leni (21) ponovo su u centru pažnje, ali ovog puta zbog opuštenog TikTok videa snimljenog pre odlaska na glamuroznu dodelu nagrada „Glamour Women of the Year“ u Berlinu. Snimak je ubrzo postao viralan, delom i zato što dolazi neposredno nakon kritika da su njihove zajedničke kampanje za donji veš „neprimerene“.
U videu, koji je snimljen iza kulisa, Hajdi Klum i njena ćerka igraju uz hit „What's Up“ i prate popularan TikTok trend. Leni je bila u jednostavnom crnom kupaćem, dok je Hajdi nosila usku mini haljinu sa leopard printom i šljokicama.
Profesionalna rasveta i tim u pozadini dodatno su pojačali celokupan efekat snimka. Nakon zabave pred kamerom, njih dve su se pojavile na crvenom tepihu u hotelu Ric-Karlton, nasmejane i opuštene.
Video je izazvao dodatnu pažnju jer stiže nakon talasa negativnih komentara na njihove reklamne kampanje za brend donjeg veša koje su mnogi nazvali „čudnim“ i „neprimerenim“ za odnos majke i ćerke. Kritike traju još od 2023, ali Hajdi i Leni očigledno ne nameravaju da se povuku. Hajdi je ranije izjavila da je ponosna na ćerku i da njihovu saradnju ne doživljava kao tabu. Istakla je i da su u njihovoj porodici telo i golotinja nešto prirodno, a ne sek*ualizovano.
Leni je Hajdi rodila sa Flaviom Briatoreom, a kasnije je usvojio pevač Sil. Ona je čekala majčinu dozvolu da uđe u svet mode. Iako je ponude imala još kao dete, Hajdi je želela da je zaštiti od pritiska javnosti. Leni je zvanično počela da radi kao manekenka 2020. godine i od tada uspešno gradi svoju karijeru.
Video:
Možda vas zanima…