Kod muškaraca, plava boja je postigla najbolji rezultat, dok se žene sa očima boje lešnika smatraju najatraktivnijim.
Prodavac optike "Lensstore" sproveo je istraživanje o ovim aplikacijama za upoznavanje kako bi otkrio koje oči su privukle najviše pažnje potencijalnih partnera. Muške i ženske oči su korišćene na nekoliko primera fotografija koje je svaki pojedinac obezbedio da bi napravio svoj profil za upoznavanje na mreži.
Njihove boje očiju su zatim modifikovane u softveru za uređivanje fotografija da bi se videlo koliko „podudaranja“ mogu da postignu koristeći iste fotografije i biografiju u aplikacijama. Kod muškaraca, plave oči su se isticale kao jasan pobednik, sa ukupnim podudaranjem boja očiju sa 27 odsto svih rezultata - dok je sledeća najpopularnija - smeđa - sakupila samo 22 odsto. Najmanje popularna boja očiju bila je ljubičasta, boja nemoguća u prirodnim očima i postignuta samo nošenjem kontaktnih sočiva u boji, dobivši samo 8 posto svih podudaranja.
Za žene, rezultati su bili nešto manje definisani. Dok je lešnik bila najpopularnija boja očiju, samo je za jednu utakmicu nadmašila ljubičaste oči – što naravno nije moguće.
Činilo se da su zelene oči kod žena najmanje poželjne, s rezultatom od 11 posto. Plava i smeđa, najpopularnije među muškarcima, bile su na donjoj sredini liste, a smeđe oči - najčešće na svetu - imale su samo 13 posto svih podudaranja.