Ponekad, ako se prijatelj ili kolega našali na vaš račun ili vas uvredi, teško je znati kako da postupite. Ali, ako se ponašate kao da vas komentar nije uvredio, možda će to izazvati još sličnih uvreda. Kako se ponašati u ovakvim situacijama najbolje zna stručnjak za bonton – Sara Džejn Ho koja se školovala na Harvardu.
Postavite samo jedno pitanje
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

AJMOKAC SA SPANAĆEM I PILETINOM Rapsodija ukusa u svakom zalogaju, za ručak koji se pamti

NEODOLJIVI KOLAČ SA PISTAĆIMA Osvežavajući desert kao osmišljen za proleće, bićete oduševljeni

BAKLAVA ČIZKEJK Fenomenalna poslastica od koje će vam poći voda na usta, za sve prilike
Sara je osnivačica Instituta Sarita, koji se fokusira na društvene konvencije, i zvezda je Netfliksove emisije „Pazi na svoje manire“ u kojoj pomaže mladima da nauče bonton i kako da se ponašaju u određenim situacijama. Ako se nađete na udaru drske primedbe, možete se suprotstaviti ljubaznošću i to samo jednim pitanjem: „Jesi li dobro?“.
„Ako vam je prijatelj rekao nešto loše, ja obično podignem pogled i kažem: ’Jesi li dobro?’“, kaže Sara. Te tri reči mogu signalizirati da čak i ako uvredu ne shvatate lično, nije vam ni prijala.
Ne dozvolite da utiče na vas
Važan je i ton, naglašava Sara. Kada kažete: „Jesi li dobro?“ ne budite kratki i oštri. Koristite prijateljski ton. „Često se osećam kao da, kada su ljudi nepristojni, najbolja stvar je jednostavno ne reći ništa“, kaže ona. Bez obzira na to ko daje negativan komentar, ne zaboravite da mu ne dozvolite da kontroliše vaše raspoloženje. „Najveća moć je pokazati da druga osoba nema moć nad vama“, kaže Sara za „Cnbc“.
Video: