Mama je izazvala burne reakcije na TikToku nakon što je objavila koju knjigu čita svojoj ćerki kako bi je naučila slova. U videu, koji je pregledan više od 14,3 miliona puta, ona sa kćerkom lista ilustrovanu dečju knjigu u kojoj su umesto tipičnih reči, poput banana, pas ili mačka, navedeni dizajnerski brendovi po abecedi, od A do Z.
Video pogledalo 14 miliona ljudi
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

BAJADERA BOMBICE Omiljeni desert na drugačiji način, prste da poližete

CRVENI ROLAT Neodoljivo predjelo koje prvo nestane sa slavske trpeze, a ukusa koji priča priče

SARME IZ RERNE Slasne i preukusne, postaće vaš novi omiljeni način spremanja
"D je za...", kaže mama, a njena kćerka odgovara: "Dior." "F je za...", kaže ona, a devojčica entuzijastično odgovara: "Fendi." Mama nastavlja da čita abecedu, koja navodi Guči, Eermes, Kenzo i Luj Viton. Svaka stranica prikazuje ilustracije najpoznatijih komada tih brendova. Opis uz video glasi: "Učim je od malena." Međutim, video je izazvao veliku raspravu u komentarima, gde su neki ismejavali knjigu, dok su drugi mamu napali da podržava konzumerizam i materijalizam.
"Čini se kao da indoktrinirate svoju ćerku u konzumerizam i kapitalizam koji uništavaju i iskorišćavaju nebrojene živote izvan zapadnih zemalja", napisao je jedan korisnik. "Odvratno i sramotno. Idealizovanje bogatih", smatra drugi korisnik.
Neki ljudi su branili majku
Bilo je i onih koji su stali u odbranu mame i slikovnice koju je izabrala za čitanje svojoj kćerki. "Samo želim reći da dvominutni video ovakve zabavne aktivnosti ne odražava način na koji ona odgaja razmaženo dete. Ovo izgleda jako zabavno", ističe četvrti. "Iskreno, mislim da je ovo smešno. Sve doživljavate previše ozbiljno", složio se peti. Slikovnica je deo kolekcije „Lil Spoiled Social Club“, u kojoj se nalazi i abeceda koja se zasniva na nazivima luksuznih vozila.
Video: