Ovo je dokaz da visoka cena ne garantuje kvalitet: Platila cipele preko 1.000 evra, a raspale se posle 5 minuta nošenja!

Vesti 04.07.2024 20:30 0

Devojka je mislila da su luksuzne cipele poznatog brenda pun pogodak, ali se prevarila.

devojka

Printscreen/TikTok

Neki ljudi ne žale novac da kupe odeću i obuću poznatih brendova, pa tako ni ova devojka. Ali ispostavilo se da luksuzne stvari ne garantuju mnogo bolji kvalitet od onih pristupačnijih. U to se uverila i Mihaela koja je izazvala raspravu na TikToku svojom pričom o kupovini cipela poznatog brenda „Džimi Ču“ koje je platila 1.200 dolara (oko 1.100 evra)!

Raspale se posle 5 minuta!

U videu koji je pogledalo preko 9,5 miliona ljudi, devojka je objasnila da je cipele nosila oko pet minuta kada je primetile da su odozgo malo izgrebane. Linija se jasno videla na lakovanim belim cipelama. Pokušala je da reši problem u prodavnici te obuće, ali nije uspela. "Kad već platite 1200 dolara za cipele, mislim da je veliki problem ako počnu da pucaju pre nego što ste ih uopšte nosili", rekla je u videu.

Posle toga je uspela da se dogovori sa radnicom u prodavnici i dobila je drugi par. Ali i te cipele su bile oštećene. "Odlučila sam da ne želim više te cipele", rekla je. "Jasno je da nisu dobro napravljene i ne bi izdržale ni jedan dan," rekla je devojka u videu. "Nikad nisam kupila nešto tako skupo i stvarno sam verovala da će dizajnerski brendovi stajati iza svojih proizvoda i brinuti se za svoje kupce. Očekivala sam da će njihova služba za kupce biti uslužna, ali nije", rekla je.

 

@michaelarose123 I would like to say that with everything happening in the world this is really such a privileged problem to have, but regardless jimmy choo is selling such expensive product that i really dont think there is any excuse for something to be clearly not made with integrity, and for a situation not to be handled with grace by the store. Do better jimmy choo. #jimmychoo @Jimmy Choo ♬ original sound - michaelarose123

 

Dobila je i poklone

Posle toga, devojka je objavila dva videa i objasnila da je su joj vratili novac i da je zvalo nekoliko ljudi iz „Džimi Čua“, uključujući predsednika kompanije. Ponudili su joj nove cipele, i to besplatno. Takođe, ponudili su joj nekoliko drugih artikala koje može da odabere.

U komentarima ispod videa ljudi su pisali: "Radim u modnoj industriji. Skupo ne znači i kvalitetno. Potpuno razumem da bi tako trebalo da bude, ali često nije", "Verovatno su bili zabrinuti jer tvoj video ima oko 9 miliona pregleda. Drago mi je da ste uspeli da rešite taj problem", "Tako se to radi, svaka čast brendu „Džimi Ču“.

Bonus video:

 

 

Komentari (0)
Loading