"Balensijaga" najnovija kolekcija uključuje narukvicu od selotejpa, izazvala je veliku buru na internetu. U nedavnom TikTok video snimku sa Paris Fashion Veek-a, popularni nalog @highsnobieti pitao je gledaoce da li bi kupili "Balensijaga" novu narukvicu, inspirisanu škotskom selotejp trakom koja se prodaje u vašoj lokalnoj prodavnici hardvera ili kancelarijskog materijala.
Iz kolekcije ove modne kuće za jesen/zimu 2024, ovaj dodatak postao je deo utilitarne estetike kolekcije. Kolekcija se poigrala slučajnom, razbarušenom temom. "Balensijaga" je nastavio da održava svoj bezobrazan smisao za humor, ali neki kritičari su rekli da se verovatno radi o šali.
Dotična narukvica izgleda kao obična rolna prozirne lepljive trake, međutim, brendirana je"Balensijaga" logom. Korisnici interneta bili su zgroženi time da bi velika modna kuća jednostavno pretvorila običan kućni predmet u nešto što bi trebalo da bude ironično šik dodatak. Mnogima se činilo da brend nastavlja da pokušava da siromaštvo postane estetika ili izgled, a jedna osoba je napisala: „Bogati ljudi tako loše žele da se osećaju siromašnima“.
Dok se neko drugi našalio: „Upravo sam kupio jednu... ali je od malog nezavisnog brenda koji se zove Scotch“.
Jedna osoba je priznala da je mislila da je narukvica šala sve dok nisu „videla kako "Balensijaga" piše“, dok je druga osoba rekla: „Kunem se da je ceo ovaj brend samo velika unutrašnja šala“.
Ovo nije prvi put da je brend pretvorio obične, svakodnevne stvari u izbor za visoku modu. Godine 2022. brend je predstavio „najskuplju kesu za smeće na svetu“ za svoju kolekciju jesen/zima 2022. te godine. Ostavio je svoj pečat tokom dramatične emisije u kojoj su modeli prolazili kroz snežnu oluju u zatvorenom i držali svoje kese za otpatke, navodno inspirisane vaspitanjem kreativnog direktora Demne Gvasalije u Gruziji.
U to vreme, torbica za smeće od kravlje kože - koja se prodavala za oko 1.790 dolara (1.470 funti) nakon objavljivanja - takođe je izazvala kontroverzu. Brend je takođe objavio par pocepanih i prljavih patika od 1.850 dolara (1.500 funti) u istoj godini, što je izazvalo bes.
Međutim, nisu sve kontroverze brenda izašle iz javne svesti, a jedan skandal je pratio brend godinama. U novembru 2022. godine, modna kuća se suočila sa intenzivnom reakcijom na dve kontroverzne kampanje: jednu koja je decu nosila sa BDSM-inspirisanim plišanim medvedićima i drugu koja je uključivala SCOTUS dokumente u vezi sa zakonima o dečjoj pornografiji u pozadini.