Da skupo nije uvek i najbolje pokazao je i primer Sofije Riči koja je u svom Tiktok videu, pokušavajući da rekreira svoju šminku sa venčanja otkrila i koju maskaru koristi. Iako je oko sebe imala pregršt skupih proizvoda poput Chanelove palete i slično, kada je maskara u pitanju, njen izbor je bila drogerijska, čak i na dan venčanja, što joj je bio, kako je i sama istakla, jedan od uslova za šminkerku.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

BAJADERA BOMBICE Omiljeni desert na drugačiji način, prste da poližete

CRVENI ROLAT Neodoljivo predjelo koje prvo nestane sa slavske trpeze, a ukusa koji priča priče

SARME IZ RERNE Slasne i preukusne, postaće vaš novi omiljeni način spremanja
U pitanju je proizvod koji je dobro poznat mnogim ženama, i koji košta samo 700 dinara.
Ovo je ujedno i jedna od najprodavanijih maskara na svetu, pogotovo njena vodootporna varijanta. Razlog je taj što daje volumen, bez slepljivanja samih trepavica koje izgledaju duže i gušće. Ova formula je obogaćena i uljem divlje ruže, zbog čega su trepavice negovane.
Sofija Riči je očigledno jedna od najvećih fanova maskare koja beleži rekordnu prodaju i bez njene, uslovno rečeno, reklame.
Inače, izgled bogate naslednice na njenom venčanju, postao je jedan od najkopiranijih izgleda na TikToku, te se i ona sama pridružila izazovu pokušavši da rekreira šminku.
"Old money" stil koji je bukvalno bio light motiv celokupnog venčanja postao je "must" na mrežama, a devojke na sve načine pokušavaju da izgledaju "skupo" i negovano, baš kao Sofija koja je svojim stilom potpuno istisnula iz fokusa devojke poput Kajli Džener, Hejli Biber i drugih, a koje su do sada diktirale trendove.