Da skupo nije uvek i najbolje pokazao je i primer Sofije Riči koja je u svom Tiktok videu, pokušavajući da rekreira svoju šminku sa venčanja otkrila i koju maskaru koristi. Iako je oko sebe imala pregršt skupih proizvoda poput Chanelove palete i slično, kada je maskara u pitanju, njen izbor je bila drogerijska, čak i na dan venčanja, što joj je bio, kako je i sama istakla, jedan od uslova za šminkerku.
U pitanju je proizvod koji je dobro poznat mnogim ženama, i koji košta samo 700 dinara.
Ovo je ujedno i jedna od najprodavanijih maskara na svetu, pogotovo njena vodootporna varijanta. Razlog je taj što daje volumen, bez slepljivanja samih trepavica koje izgledaju duže i gušće. Ova formula je obogaćena i uljem divlje ruže, zbog čega su trepavice negovane.
Sofija Riči je očigledno jedna od najvećih fanova maskare koja beleži rekordnu prodaju i bez njene, uslovno rečeno, reklame.
Inače, izgled bogate naslednice na njenom venčanju, postao je jedan od najkopiranijih izgleda na TikToku, te se i ona sama pridružila izazovu pokušavši da rekreira šminku.
"Old money" stil koji je bukvalno bio light motiv celokupnog venčanja postao je "must" na mrežama, a devojke na sve načine pokušavaju da izgledaju "skupo" i negovano, baš kao Sofija koja je svojim stilom potpuno istisnula iz fokusa devojke poput Kajli Džener, Hejli Biber i drugih, a koje su do sada diktirale trendove.