U pitanju su ribarske čizme crne boje koje sežu do struka. Ako uporedimo ove čizme sa onima koje se mogu kupiti u sportskim ili u radnjama za lov i ribolov, ove su napravljene od meke teleće kože, imaju blagi špic i tanku štiklu, a cena im se kreće od 3.490 dolara. One se nalaze u sklopu zimske kolekcije luksuznog brenda, a očigledno su prikladnije za kosmopolitske gradske trotoare nego za mušičarenje na selu.
- Nije baš ono što biste obukli za nedeljnu kupovinu u Tesku, ali siguran sam da će neki ljudi pasti za njih - našalio se jedan kupac za Jam Press, misleći na britanski lanac supermarketa.
Proizvedene su u Italiji, a mogu se održavati mekom krpom, prema sajtu brenda, koji ih opisuje kao:
„Ribarske čizme dužine 110mm, preko kolena od mat crne teleće kože nalaze se u nekoliko kombinacija Balenciagine kolekcije za zimu 2022.“
Ova čuvena modna kuća, koju je osnovao Kristobal Balensijaga u San Sebastijanu, u Španiji, 1919. godine i koja se preselila u Pariz tokom Španskog građanskog rata, dugo je bila omiljena među evropskom elitom i poznatim ličnostima sa A liste.
Kreativni direktor brenda Demna Gvasalia poznat je po svojim oštrim i bizarnim kreacijama koje prelaze granice, ali je taj pristup doveo brend u nezgodnu poziciju.
U novembru je reklamna kampanja sa decom i plišanim medvedima obučenim u BDSM opremu izazvala negodovanje javnosti što je dovelo do toga da brend bude u finansijski nezavidnoj situaciji.
Brend se izvinio za fotografije i tužio proizvođače oglasa, ali je kasnije odustao od tužbe od 25 miliona dolara. Svakako su mnoge poznate ličnosti objavile kako bojkotuju brend, a ostaje nam samo da vidimo kako će se situacija razvijati.
NajŽena.rs je i na Viberu, pridružite se našoj zajednici, a sada možete da preuzmete i STIKERE!
BONUS VIDEO