Patike koje smo želeli da zaboravimo vraćaju se u modu: Generacija Z ih proglasila "vintidž zlatom"

Vesti 08.10.2025 16:30 0

Generacija Z ih želi više nego bilo šta drugo – viralne su, fotogenične i neizostavne u street style kombinacijama.

patike

Shutterstock

TikTok je učinio svoje: patike koje smo mislile da su prošle, ponovo su u centru pažnje. Isabel Marant Bekett wedge sneakers, model koji je još pre desetak godina izazivao podeljena mišljenja, danas su must-have za digitalnu generaciju. Generacija Z ih želi više nego bilo šta drugo – viralne su, fotogenične i neizostavne u street style kombinacijama.

TikTok je brend Isabel Marant pretvorio u vizuelnu opsesiju. Heštegovi, dupe videi i POV kadrovi sa opisima „You’re an Isabel Marant girl“ učinili su da nova generacija– digitalna sila koja diktira estetiku – poveže sa brendom na potpuno intuitivan način.

 

 

Stil Isabel Marant odgovara ovom senzibilitetu: effortless, nepretenciozan, a upečatljiv.

Čuvene patike sa platformom, poznate kao Bekett, sada su pravo vintidž zlato. Suknje sa resama, oversized jakne i pletene košulje ponovo izgledaju sveže i moderno, što ih čini izuzetno poželjnim.

Kratka priča o Isabel Marant

Sa povratkom boho-chic stila, pionirka resama i čipke ponovo je u fokusu. Od devedesetih ostala je dosledna svojoj estetici, a to joj se isplatilo. Isabel je transformisala skromne resice i čipku u ikone stila, donoseći kožne čizme i jakne od brušene kože u ormare miliona ljudi.

Jedan od njenih najvećih doprinosa modnoj industriji je izum originalnih „ružnih patika“ – deceniju pre Balenciage – pretvarajući nesklonost štiklama u najikoničnije wedge patike svih vremena: Bekett. Njihov komercijalni uspeh je neosporan, a retro vibe privlači i nove generacije.

 

 

Isabel je svoj brend osnovala 1995. u Parizu, a njen effortless, boho-pariški stil postao je simbol street-chic mode širom sveta – od Francuske do SAD, Melrose Placea, Dubai Malla i Hamptonsa, pa čak i Laga Koma.

Patike koje diktiraju trend

Najpoznatiji model, Bekett, inspirisan je detinjstvom same dizajnerke: „Kada sam imala osam ili devet godina, želela sam da izgledam starije i više, pa sam počela da stavljam plutu u unutrašnju stranu patika, pod taban. Tako je nastala ideja skrivene platforme.“

U poslednjih nekoliko godina, popularnost patika je eksplodirala, a Generacija Z ih obožava – toliko da su postale viralne na TikToku, sa heštegovima i trendovima koji ih pretvaraju u simbol digitalne estetike. Kopije ovih patika sada možete pronaći i u Bershki, što dodatno potvrđuje koliko su poželjne među mladima, navodi City Magazine.

Bonus video:

 

@najzena.rs ČARAPICE SA ŠTIKLAMA PONOVO IN NOSI IH SVAKO KO ŽELI DA ISTAKNE STIL! #najzena #zena #fyf #fyp #viral ♬ original sound - Najzena.rs

 

Komentari (0)
Loading