U poslednje vreme, crveni tepih prestao je da bude samo mesto gde se ističu glamur i elegancija – sada je i poligon za modne eksperimente, šokiranje i pomeranje granica. Dodela Oskara 2025. bila je još jedan dokaz toga, ali pravi spektakl dogodio se tek na afterpartiju Vanity Fair-a, gde su se zvezde pojavile u izdanjima koja su redefinisala pojam „odevena“.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

NEODOLJIVI KOLAČ SA PISTAĆIMA Osvežavajući desert kao osmišljen za proleće, bićete oduševljeni

BAKLAVA ČIZKEJK Fenomenalna poslastica od koje će vam poći voda na usta, za sve prilike

AJMOKAC SA SPANAĆEM I PILETINOM Rapsodija ukusa u svakom zalogaju, za ručak koji se pamti
Olivija Vajld, Sofija Vergara i Džulija Foks bile su među onima koje su privukle najviše pažnje svojim smelim modnim izborima. Vajldova je blistala u gotovo providnoj Chloé haljini, koja je više otkrivala nego skrivala, dok je Sofija Vergara igrala na kartu seksepila u uskoj kreaciji s prorezima koji su jedva držali konstrukciju haljine na mestu. Džulija Foks, s druge strane, još jednom je dokazala da ne priznaje modne norme, noseći outfit koji je podsećao na umetničku instalaciju, kombinujući minimalizam s eklektičnim detaljima.
Ovaj trend „golišave mode“ nije ništa novo – Kim Kardašijan i Rijana su već odavno utrle put ovakvim izdanjima – ali čini se da svake godine granica pomeranja modnih standarda ide sve dalje. Sada više nije reč o diskretnim izrezima ili prozirnim materijalima, već o potpunoj dekonstrukciji odeće i redefinisanju samog pojma oblačenja.
Pitanje koje ostaje jeste – da li moda zaista napreduje, ili jednostavno ulazimo u eru gde je cilj samo šokirati?