U poslednje vreme, crveni tepih prestao je da bude samo mesto gde se ističu glamur i elegancija – sada je i poligon za modne eksperimente, šokiranje i pomeranje granica. Dodela Oskara 2025. bila je još jedan dokaz toga, ali pravi spektakl dogodio se tek na afterpartiju Vanity Fair-a, gde su se zvezde pojavile u izdanjima koja su redefinisala pojam „odevena“.
SVAKA ŽENA TREBA DA ZNA

BAJADERA BOMBICE Omiljeni desert na drugačiji način, prste da poližete

SARME IZ RERNE Slasne i preukusne, postaće vaš novi omiljeni način spremanja

CRVENI ROLAT Neodoljivo predjelo koje prvo nestane sa slavske trpeze, a ukusa koji priča priče
Olivija Vajld, Sofija Vergara i Džulija Foks bile su među onima koje su privukle najviše pažnje svojim smelim modnim izborima. Vajldova je blistala u gotovo providnoj Chloé haljini, koja je više otkrivala nego skrivala, dok je Sofija Vergara igrala na kartu seksepila u uskoj kreaciji s prorezima koji su jedva držali konstrukciju haljine na mestu. Džulija Foks, s druge strane, još jednom je dokazala da ne priznaje modne norme, noseći outfit koji je podsećao na umetničku instalaciju, kombinujući minimalizam s eklektičnim detaljima.
Ovaj trend „golišave mode“ nije ništa novo – Kim Kardašijan i Rijana su već odavno utrle put ovakvim izdanjima – ali čini se da svake godine granica pomeranja modnih standarda ide sve dalje. Sada više nije reč o diskretnim izrezima ili prozirnim materijalima, već o potpunoj dekonstrukciji odeće i redefinisanju samog pojma oblačenja.
Pitanje koje ostaje jeste – da li moda zaista napreduje, ili jednostavno ulazimo u eru gde je cilj samo šokirati?